Kiruk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Da er det bare å velge knyttneven med piltastene Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) ÅjaXD Hehe, såpass ja. Gah! Kunne ikke unngå å gå opp til en av stripperene -_- Endte med full krig.. Endret 5. mai 2008 av Skyax Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som har en liste over hand-to-hand comboer, jeg kan ikke huske noen av de... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Driver på det oppdraget der du skal drepe en hel hau med folk inne i et museum også skal du flykte ettepå, det er umulig å klare det uten å bruke kode for liv. Mulig jeg missforstår her, men er det ett museumsoppdrag, og ett bankoppdrag? Eller snakker dere om det samme oppdraget med forskjellige navn? Hvis det er 2 forskjellige, når kommer museumsoppdraget? Banken har jeg klart, lurer på om jeg må igjennom det samme på nytt... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er ett museumsoppdrag og et bankoppdrag ja. Det er to forskjellige oppdrag. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ok. Når kommer museomsoppdraget? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er vel 3. oppdraget for Ray. 3. diamantoppdraget hvertfall. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 dor de som lurte på den turbo bilen jeg snakka om tidligere, den skal vistnok være å finne på en fast plass. sjekk denne tråden for veiforklaring: http://forums.xbox.com/20138273/ShowPost.aspx Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kort forklaring: Den står bak garasjen hvor du leverer brullupspresangen til fettern til Phil (elns). En gammel rønne nordøst i Alderney. Lett å finne, det eneste stedet i spillet som såvidt minner om noe countyside. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 er det ikke der du leverer den lastebilen med H som du senere må tilbake å hente, men da ligger det i 2 biler og du får masse purk på hjul? forøvrig et mission jeg måtte prøve på noen ganger føre jeg klarte det. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 er det ikke der du leverer den lastebilen med H som du senere må tilbake å hente, men da ligger det i 2 biler og du får masse purk på hjul? forøvrig et mission jeg måtte prøve på noen ganger føre jeg klarte det. Jo, lastebilen med H, eller Hest, eller brullupsgaven til Frankie, kall den hva du vil. Bak garasjen der. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 hmm--- mye spoilers for meg som ikke har kommet så langt her.. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor kan jeg finne et helikop`ter? er komme til øy nr 2(av de store) Har så sinnsykt lyst å fly helikopter men vil ikke ødelegge achivements med å bruke koder:( noen som vet hvor og hvordan jeg finner helikopteret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nå har ikke jeg prøvd det eller noe, men var det ikke slik at det ikke skulle være fly og helikoptere? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fly har blitt tatt vekk men helikopter skal være der:D Så noen? vet noen hvor og hvordan jeg kan stjele et;P? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Du finner helikoptre veldig langt sør på den midterste øyen, hvis du tar taxi til 'heli tours' eller drar ned dit står det flere helikoptre der. Det er helikoptre, men ingen fly. Du kan se på mappen her. Endret 6. mai 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du finner helikoptre veldig langt sør på den midterste øyen, hvis du tar taxi til 'heli toure' eller drar ned dit står det flere helikoptre der. Det er helikoptre, men ingen fly. Du kan se på mappen her. takk:D skal reise dit med en gang:P Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Helikopter er vel helt sør på den midterste øyen. EDIT: Litt sein der ja gitt. Endret 6. mai 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ah. Holdt på å knekke sammen første gang jeg kvestet folk med rotoren. Weeeee.. Lenke til kommentar
Sneakydecoy Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) "Sultan RS" bilen finner du her: " Noen som vet om en plass hvor politihelikopteret er og finne? (uten cheat) Edit. Fant det på flyplassen Endret 6. mai 2008 av Sneakydecoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå