Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Driver på det oppdraget der du skal drepe en hel hau med folk inne i et museum også skal du flykte ettepå, det er umulig å klare det uten å bruke kode for liv.

Mulig jeg missforstår her, men er det ett museumsoppdrag, og ett bankoppdrag? Eller snakker dere om det samme oppdraget med forskjellige navn?

Hvis det er 2 forskjellige, når kommer museumsoppdraget? Banken har jeg klart, lurer på om jeg må igjennom det samme på nytt... :)

Lenke til kommentar

Kort forklaring: Den står bak garasjen hvor du leverer brullupspresangen til fettern til Phil (elns). En gammel rønne nordøst i Alderney.

Lett å finne, det eneste stedet i spillet som såvidt minner om noe countyside.

Lenke til kommentar

er det ikke der du leverer den lastebilen med H som du senere må tilbake å hente, men da ligger det i 2 biler og du får masse purk på hjul? forøvrig et mission jeg måtte prøve på noen ganger føre jeg klarte det.

Lenke til kommentar
er det ikke der du leverer den lastebilen med H som du senere må tilbake å hente, men da ligger det i 2 biler og du får masse purk på hjul? forøvrig et mission jeg måtte prøve på noen ganger føre jeg klarte det.

Jo, lastebilen med H, eller Hest, eller brullupsgaven til Frankie, kall den hva du vil. Bak garasjen der.

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg finne et helikop`ter?

er komme til øy nr 2(av de store):D

Har så sinnsykt lyst å fly helikopter men vil ikke ødelegge achivements med å bruke koder:(

noen som vet hvor og hvordan jeg finner helikopteret?:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Nå har ikke jeg prøvd det eller noe, men var det ikke slik at det ikke skulle være fly og helikoptere?

Lenke til kommentar

Du finner helikoptre veldig langt sør på den midterste øyen, hvis du tar taxi til 'heli tours' eller drar ned dit står det flere helikoptre der. Det er helikoptre, men ingen fly.

Du kan se på mappen her.

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar
Du finner helikoptre veldig langt sør på den midterste øyen, hvis du tar taxi til 'heli toure' eller drar ned dit står det flere helikoptre der. Det er helikoptre, men ingen fly.

Du kan se på mappen her.

takk:D skal reise dit med en gang:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...