Gå til innhold

Grand Theft Auto IV inntrykk, tips og triks!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hel.. dritt bankoppdrag åhh det er jo så vanskelig 6 forsøk og jeg har enda ikke klart det :(

 

Holder på med det jeg også, men fy flate for et fett oppdrag.

 

Klarte det endelig nå :D

Brukte bare cheats på liv EN gang (a)

 

Ikke les dette om du ikke er ferdig med bankoppdraget:

 

Fikk 250000$ for bankoppdraget :D

 

 

EDIT: Den Gps-en er irriterende men praktisk

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Bankoppdraget var en prøvelse ja. Brukte juksekode tilslutt og det angrer jeg ikke på. Tror nok en del casual players legger fra seg kontrollen når de kommer til det oppdraget.

 

En ting som jeg er fustrert over er motorsykklene. Sports sykkelene burde være de med best kjøreegenskaper, men de er jo helt j*vlige å kjøre. Hater de oppdragene hvor du må kjøre sportssykkel og følge etter en annen motorsykkel.

Lenke til kommentar
Jeg synes det oppdraget var spillets absolutte høydepunkt. Vanskelighetsgraden var for min del også helt perfekt. Tok det på andre forsøk. Var faktisk en av mine beste spillopplevelser.

 

Enig i at bankranet er et fantastisk herlig oppdrag :thumbup: Har bare prøvd en gang, og det gikk ikke helt bra til slutt, men dette oppdraget kan jeg godt prøve flere ganger. Da helvete brøt løs på gata, fikk jeg med en gang assosiasjoner til bankranet i filmen Heat :D

Lenke til kommentar

Når jeg gjorde det oppdraget hørte jeg på WKTT og Weazel news når jeg prøvde å rømme fra politiet, da kom de inn med en ekstrasending for å fortelle nyheten. Dette har jeg opplevd flere ganger. Litt kult egentlig :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Hold venstre på d.pad (360 isåfal) for å skru av radio.

Morsomore å vente til dekka sprenges :p

Må nokk manuelt velge hånd akkurat som de andre GTA spillene.

 

Edit: Hmm. var flere sider enn jeg trudde, sikkert fått svaret ditt

Endret av Slim91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...