Gormers Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tenk på det at en 120gig HD da koster 1600kr Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 De maskinene på Deal - er det falcon? Noen som vet? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Er ikke alle Elite det da? Var et meget bra tilbud... Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nei, ikke alle elite er falcon. Men bra tilbud uansett ja! Billigere enn Premium! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Frister veldig å kjøpe en ny boks rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan jo nevne der her og, selv om jeg nevnte det i en annen tråd. KUN idag 18 Mai, selger deal.no Xbox 360 Elite for bare 1990,-. Meget bra tilbud synes jeg. Link www.deal.no Tusen takk Da ble det elite, imponerende tilbud på deal.no Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Gikk for det tilbudet selv nå. Håper at dette ikke er møkkamaskiner som hives ut for slikk og ingenting, men at det er bra maskiner med dette nye systemet. Noen som vet sikkert forresten? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hva mener du med dette da? Som du vet er i alle fall utsalgsprisen til elite 3000+ for tiden, pluss at den var mye høyere før. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Så det var nevnt i tråden at disse maskinene muligens har gammelt utstyr som forårsaker RROD. I den sammenheng håper jeg at dette ikke stemmer, og at det man kjøper er av nyere dato. Håper det oppklarte situasjonen Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fader kor det frister å kjøpe! Har jo Premium fra før men den bråker så intenst! DVD-drevet har bare blitt verre og verre.. så det frister noe usansynlig med en Elite nå.. Men hadde jo vært fint å funne ut om disse maskinene har falcon chipset, og rolig drev.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fader kor det frister å kjøpe! Har jo Premium fra før men den bråker så intenst! DVD-drevet har bare blitt verre og verre.. så det frister noe usansynlig med en Elite nå.. Men hadde jo vært fint å funne ut om disse maskinene har falcon chipset, og rolig drev.. Ahhh, nei jeg vet ikke så mye om dette, tror at ROD mer eller mindre er borte, men at maskinen fortsatt støyer en del. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er veldig mange maskiner der ute som støyer betraktelig mye mindre enn min.. Og vil ikkje gå i den fella igjen.. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 ka generasjon e den premiumen du har? viss den e fra release vil den bråka ein del mar enn nyare tror eg Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eg har fra gammelt av ja.. Verste sorten med det verste drevet.. Både viftene i boxen og drevet suser så gale at eg har utvikla tinitus.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tiden går og jeg er veldig i tvil hva jeg skal gjøre nå. Har egentlig lyst på Elite, men samtidig har jeg jo en vanlig med 120GB. Blir bildet mye bedre med HDMI enn med komponenten som jeg bruker på den vanlige? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Lite sannsynlig at du kommer til å se forskjell på HDMI og component.. Om du ikkje har 56tommer eller en veldig god prosjektor tviler jeg på at du vil se den minste forskjell.. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 hvordan bråker x-box 360 i forhold til ps2? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Lite sannsynlig at du kommer til å se forskjell på HDMI og component.. Om du ikkje har 56tommer eller en veldig god prosjektor tviler jeg på at du vil se den minste forskjell.. Hehe, ikke det svaret jeg ville ha . Nå har jeg ingen grunn til å kjøpe. Hadde håpet du sa, jada bildet blir dobbelt så bra, og spillene blir enda bedre. Neida, men da tror jeg at jeg står over. Men duverden det var et fristende tilbud. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ah shit au. Jeg tok å bestilte en alikevel. Så får jeg se hva som skjer. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fader kor det frister å kjøpe! Har jo Premium fra før men den bråker så intenst! DVD-drevet har bare blitt verre og verre.. så det frister noe usansynlig med en Elite nå.. Men hadde jo vært fint å funne ut om disse maskinene har falcon chipset, og rolig drev.. Installer en XEON-chip, og lesehastigheten på drevet blir automatisk justert ned av softwaren på chipen. Min Premium har XEON chip og er helt stillegående. Den eneste lyden jeg hører fra maskinen er viftesuset. Fordet om chipping vanligvis forbindes med piratkopiering, så er det ikke det jeg oppmuntrer til nå. Modding kan brukes til så mangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå