Gå til innhold

Xbox 360 premium vs Elite ?


YaegeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Kan jo nevne der her og, selv om jeg nevnte det i en annen tråd. KUN idag 18 Mai, selger deal.no Xbox 360 Elite for bare 1990,-. Meget bra tilbud synes jeg. Link www.deal.no

 

Tusen takk

 

Da ble det elite, imponerende tilbud på deal.no

Lenke til kommentar
Fader kor det frister å kjøpe! Har jo Premium fra før men den bråker så intenst! DVD-drevet har bare blitt verre og verre.. så det frister noe usansynlig med en Elite nå.. Men hadde jo vært fint å funne ut om disse maskinene har falcon chipset, og rolig drev..

Ahhh, nei jeg vet ikke så mye om dette, tror at ROD mer eller mindre er borte, men at maskinen fortsatt støyer en del.

Lenke til kommentar
Lite sannsynlig at du kommer til å se forskjell på HDMI og component.. Om du ikkje har 56tommer eller en veldig god prosjektor tviler jeg på at du vil se den minste forskjell..

 

Hehe, ikke det svaret jeg ville ha :p . Nå har jeg ingen grunn til å kjøpe. Hadde håpet du sa, jada bildet blir dobbelt så bra, og spillene blir enda bedre. Neida, men da tror jeg at jeg står over. Men duverden det var et fristende tilbud.

Lenke til kommentar
Fader kor det frister å kjøpe! Har jo Premium fra før men den bråker så intenst! DVD-drevet har bare blitt verre og verre.. så det frister noe usansynlig med en Elite nå.. Men hadde jo vært fint å funne ut om disse maskinene har falcon chipset, og rolig drev..

 

Installer en XEON-chip, og lesehastigheten på drevet blir automatisk justert ned av softwaren på chipen.

Min Premium har XEON chip og er helt stillegående. Den eneste lyden jeg hører fra maskinen er viftesuset.

Fordet om chipping vanligvis forbindes med piratkopiering, så er det ikke det jeg oppmuntrer til nå. Modding kan brukes til så mangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...