Bartin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Noen ganger når jeg spiller CS:S fryser alt. og må inn på oppgavebehandling og avslutte prosessen. Det kan fryse når jeg akkurat kommer inn på en server eller er midt i spillet. Noen ganger kommer det bare opp en beskjed hvor det står: Det oppsto et problem, hl2 måtte avsluttes. Det skjer stadig, og irriterer meg kraftig. Er det noen som kan hjelpe meg/forklare hvorfor det skjer? Eller er det bare vista som er helt sugings? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har 64-bits Home Premium OEM, og har absolutt ingen problemer med at CSS kræsjer eller fryser mens jeg spiller. Det eneste jeg opplever er at etter jeg har avsluttet spillet og er tilbake i Windows så dukker det opp en boks om at hl2.exe ikke svarer og jeg må avslutte fila manuelt fra denne notisboksen. Har du modifisert spillet på noen måter med f.eks egne skins o.l.? Blir prosessor og grafikkort veldig varmt mens du spiller? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Om dere oppdaterer til sp1(servicepack en) så blir vista mye bedre. Etter den kom så synest jeg vista har blitt bedre. EDIT: Trøtt da jeg skrev dette, som dere ser så jentok jeg det jeg sa først Endret 1. mai 2008 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Om dere oppdaterer til sp1(servicepack en) så blir vista mye bedre. Etter den kom så synest jeg vista har blitt bedre. Har oppdatert, men har fortsatt det samme problemet. Har lagt inn egne skins, og prosessoren kan bli veldig varm avhengig av hvor jeg har pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå