Toska92 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Stengt, trengs ikke mer. Endret 6. mai 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ooo, sykeste, publisering av et brukernavn og avatar på en klanside! :o dere må jo ha et besøkstall på i allefall 3 stykker andre enn de som faktisk er med i klanen! meh, ser for meg at dere kan google noen norske turister og spleise det med noen landscape shots fra gta4, se, en utfordring til deg! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Til belønning kan jeg lokke med (om ønskelig) publisering av brukernavn og avatar på klanens forumsider. Hehe, måtte le jeg også. Tror alle de "beste av de beste" hiver seg på denne! :!: Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Til og med jeg satt og humret etter det utsagnet:) Er ikke så seriøse at vi betaler for logo, så bare kom på noe:P Men til info så er vi "store" 21 medlemmer, ikke 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg