Zuul Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Kjære moderatorer, hvor er avataren min?? Er enig at den var litt på kanten :oops: Det skal ikke gjenta seg igjen. Jeg skulle bare prøve den ut skjønner dere :wink: Kan dere gi meg en ny sjanse ?? Det var faktisk min første avatar Dere trenger vel ikke å fjerne avatar funksjonen helt fra profilen min eller hva ? Hilsen en noe overasket Zuul Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hvis du ikke har avatar er det nok en grunn til det. Jeg kjenner ikke saken din så fortell gjerne litt om den. F.eks. fortell om hva slags avatar du hadde. Hvis du vet hvem det var som fjernet den så ta også heller kontakt med den personen enn å skrive en egen post om dette. Hvis du mener det har skjedd en feil så si ifra så skal vi se på dette. Hvis du har brutt en regel med avataren er dette garantert årsaken til at den er borte, og da er det opp til personen som har fjernet den om du får muligheten til å legge til avatar igjen. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Brukeren cpy har også for stor avatar.. straff dem hardt. It's the only way.. muhahaha 8) (neida.. men skjønner ikke at det skal være så vanskelig) Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Noe annet som begynner å bli irriterende er treige avatarer. Da er det spesielt noen servere som er lett å legge merke til. F. eks. home. no, gamespy.com. Er fristet til å legge til disse med flere i hosts-fila. Men dette får ulemper hvis jeg ønsker å gå inn på disse domene. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Avataren min var et bilde av en hånd som viste finger'n :oops: Jeg vet ikke hvilken moderator det var som fjernet den, men jeg fikk vel som fortjent Jeg har heller ikke mottat noen meldinger fra moderatoren som fjernet den. Burde ikke moderatoren gi meg en varsel eller noe når han fjerner den ? Et spørsmål: Hvordan finner jeg ut hvilken moderator som har fjernet avataren min ? Hilsen Zuul Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Smekk til meg hvis jeg det jeg sier er galt, men skal man ikke gi en PM til moderatorene istedenfor å spamme forumet? Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Smekk til meg hvis jeg det jeg sier er galt, men skal man ikke gi en PM til moderatorene istedenfor å spamme forumet? Les hva jeg har skrevet over før du sier noe. OK? Jeg sa jo at jeg ikke vet hvilken moderator som gjorde det. Jeg kan vel ikke kontakte en tilfeldig moderator og sende en PM til vedkommende. Jeg må jo ha tak i den moderatoren som gjorde det. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Lat oss få sjå den FÆÆÆÆLE avataren din da... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Les hva jeg har skrevet over før du sier noe. OK? Det står i retningslinjene at du skal kontakte moderatorene med en privat melding for å få svar på slikt som det her. Tar jeg feil får du lov til å smekke meg rundt kjeften. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Legg ut en link til avateren din her da. Synes det var rart at du ikke har fått PM fra den moderatoren som fjerna den (de har vel mye å gjøre....) Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Dere finner avataren i to versjoner på denne siden: http://skyscraper.fortunecity.com/download.../716/misc2.html Jeg brukte den uten banneordet på. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 For høy....... 50x50 (hvis jeg ikke tar helt til) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 vanligvis pleier moderatørene å sende pm hvis de utfører en handling mot noen som har brutt en regel, men av og til kan det bli litt mye så man ikke orker å sende PM til alle. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 For høy....... 50x50 (hvis jeg ikke tar helt til) Det er vel ikke nok til å fjerne avatarfunksjonen helt fra profilen min eller hva ? Hvis det er tilfellet er de alvorlig strenge her på HW.no Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hey Zuul, Hvor gammel er du da? Mener jeg seriøst, ikke no fekk måte Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Jeg er 20 år, hvorfor lurer du på det ? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Oy. fant ut at jeg drev på 2 sider hvor det var en annen med nesten likt nick og. beklager. for han andre kan umulig være 20 Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Zuul jeg kan åpne muligheten for å legge inn avatarer igjen for deg ettersom det ser ut som du faktisk ser alvoret i regelbruddet og fordi vi ikke vet hvilken moderatør som utførte handlingen. Men bare ikke bryt reglene igjen fordi da vil nok hverken jeg eller noen andre moderatører være like snille. Men det betyr IKKE at vi ønsker enhver som har gjort et regelbrudd skal poste i forumet hvor de angrer så meget. case closed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg