Crizpy Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Er det noen som har peiling på hva man skal skrive i de forskjellige feltene på dette skjermaet? Jeg kjøpte 500 aksjer i funcom i fjor, og har ikke rørt de. De har steget en del, men de har ikke blitt forandret på noen som helts måte. Setter stor pris på litt hjelp. http://www.skatteetaten.no/templates/skjem...%2fRF-1059B.pdf ^skjemaet Endret 28. april 2008 av Crizpy Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Er det noen som har peiling på hva man skal skrive i de forskjellige feltene på dette skjermaet? Jeg kjøpte 500 aksjer i funcom i fjor, og har ikke rørt de. De har steget en del, men de har ikke blitt forandret på noen som helts måte. Setter stor pris på litt hjelp. http://www.skatteetaten.no/templates/skjem...%2fRF-1059B.pdf ^skjemaet Du trenger ikke fylle ut skjema. Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk brev fra skattedirektoratet om at det må leveres som et vedlegg til selvangivelsen pga selskapet har levert en aksjonærregistreringsoppgave som inneholder feil eller er ufullstendig. Er dette uvesentlig, jeg håper på at det skal gå ann å drite i dette, men bør være sikker. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kommer bare til å legge ved en årsoppgave fra megleren. Det får holde. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du må ha med rf-1059 for å skatte korrekt ift. fortjeneste og utbytte, og for å regne ut skjermingsfradrag. Jeg tjente noen hundre kroner på fradraget, med mindre jeg finner ut etterpå at jeg fylte det ut feil da Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nei, jeg satser på at Skatteetaten greier å regne. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jo årsoppgaven fungerer sikkert fint det også. Sendte du det inn som post? Eller elektronisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå