GoldlaXiE Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Lurte bare på om det fantes noen butikker som har spillet på lager? Har sjekket de jeg kan komme på, men alle ser ut til å være utsolgt. Takk på forhånd Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tror Platekompaniet.no har det på lager, muligens også Zailor.no Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Tok sjansen og bestilte på platekompaniet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvorfor stikker du ikke heller bare innom en elkjøp i morgen, da får du det sikkert på dagen og. Og til bare 379,- Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 For meg koster det 300,- å komme meg til ekjøp, pga ferge,bensin etc, så det ville ikke vært verdt det. Ikke det at prisen er så veldig farlig, men jeg er på jobb imorgen så orker ikke stresse med å dra til ekjøp for så å oppleve at det er utsolgt når jeg kommer fram. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Fikk leveringsbekreftelse fra Platekompaniet nå Har det vell i løpet av et par dager da.. takk for tipset edit: Var tilfeldigvis innom en elkjøp butikk idag, så da kjøpte jeg like godt et eksemplar til Endret 29. april 2008 av GoldlaXiE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå