habbe Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg kjøpte en pakke med 10 brenne cder på rimi. en av de kunne man se rett igjenom. det står discovery og made in taiwan på dem. har noen av dere noen adresse til dem så jeg kan klage Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det hjelper ike å klage for det de er gjonnomsiktig nei, har sett sånne plater selv, og de er bare no jalla dritt, som så vidt går ann å brenne på....Kjøp cder en annen plass Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nei for pokker...! På alle spindlene jeg har kjøpt har det jo lagt ei slik gjennomsiktig plate på toppen. Og så har det alltid vært ei plate for mye til sammen. Skulle jo nesten trodd den var der bare for å beskytte de andre platene Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sitat Nei for pokker...!På alle spindlene jeg har kjøpt har det jo lagt ei slik gjennomsiktig plate på toppen. Og så har det alltid vært ei plate for mye til sammen. Skulle jo nesten trodd den var der bare for å beskytte de andre platene :lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå