Need44speed Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Etter jeg har lest ferdig American psycho.. Hva kan jeg lesse da? Tenker på Kafka på stranden, naken lunsj eller ficght club. Hva er best? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har kun lest Kafka på stranden av de du nevner, men anbefaler den på det varmeste. Herlig lesning Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis du vil fortsette i samme sjanger kan du gå for Fight Club. Selv er jeg veldig glad i Kafka på stranden, den har en helt egen stemning. Koste meg veldig da jeg leste den i sommer. :-) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er på ingen måte noe fasit, men noe av det første som slår meg er Markens grøde, Kristin Lavransdatter-trilogien, Nordlands Trompet, Mennesket, Peer Gynt, noen av Bjørnstjerne Bjørnsons dikt og bondefortellinger og Bestialitetens historie. Sleng på En Folkefiende, så er jeg enig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 DA blir det nok kafka da, virker som en litt koseligere bok end et ejg leser nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Gleder meg til ny Harry Hole-bok. Må få lest den siste han har ute.. Den ligger i skapet og venter på meg.. Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som vet om det er noen i Norge som har "Pieces of you" av Daniel Armand Lee? Har lett rundt, men finner den ikke. Går det an å evt. be libris bestille den for meg? (Har ikke Visa, så kan bare betale postoppkrav eller i butikken.) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Leste nettopp ferdig siste HP-boka. Så nå kan jeg se filmen med god samvittighet Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Leste en novelle der hovedpersonen låner en drill av en i borettslaget og blir helt hekta på den, ender med at han dreper en kar med drillen. Har lyst til å lese den igjen, men husker ikke hva novellen heter. Tror muligens navnet er et drill-merke, men er ikke helt sikker. Noe som vet? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Leste en novelle der hovedpersonen låner en drill av en i borettslaget og blir helt hekta på den, ender med at han dreper en kar med drillen. Har lyst til å lese den igjen, men husker ikke hva novellen heter. Tror muligens navnet er et drill-merke, men er ikke helt sikker. Noe som vet? Black & Decker av Einar Økland Endret 20. januar 2011 av olehh Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Når jeg var yngre så var jeg en lesehest, da var det omtrent det eneste jeg gjorde. Men så kom datamaskinen inn i livet mitt, og siden den tid har leselysten vært svært liten. Dette er altså en 8 år siden. Men etter at jeg kjøpte meg "The World of Karl Pilkington", som egentlig er en ganske "dum" bok, superlett underholdning så fikk jeg tilbake den leselysten jeg ikke har att på 8 år. Jeg håper virkelig jeg greier å holde på den, så jeg bestilte meg 3-4 klassiske literære verk og satser på å få lest "Man's Search For Meaning" og kanskje Den Yngre Edda før den tid. Utrolig moro å bli hekta på en bøker igjen. Det var dagens meningsløse post fra meg. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har lyst til å prøve meg på litt David Foster Wallace, og jeg har forsåvidt planer om å lese Infinite Jest etter hvert, men jeg ser for meg at det kanskje er greit å begynne med noe litt lettere. Er det noen som har noen gode tips til hvor jeg bør starte? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Når jeg var yngre så var jeg en lesehest, da var det omtrent det eneste jeg gjorde. Men så kom datamaskinen inn i livet mitt, og siden den tid har leselysten vært svært liten. Dette er altså en 8 år siden. Men etter at jeg kjøpte meg "The World of Karl Pilkington", som egentlig er en ganske "dum" bok, superlett underholdning så fikk jeg tilbake den leselysten jeg ikke har att på 8 år. Jeg håper virkelig jeg greier å holde på den, så jeg bestilte meg 3-4 klassiske literære verk og satser på å få lest "Man's Search For Meaning" og kanskje Den Yngre Edda før den tid. Utrolig moro å bli hekta på en bøker igjen. Det var dagens meningsløse post fra meg. har den noe med "an idiot abroad" å gjøre? Lenke til kommentar
Luigi85 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva lærer man av å lese en av de bøkene ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg er så blank i litteratur verdenen, hjelp meg! Her er et par bøker jeg liker: -Fluenes Herre -Of Mice and Men -Røde Orm -One Flew over the Cuckoos Nest Jeg liker bøker om samfunn/politikk/relasjoner, historie er et pluss og gjerne med noe dypere budskap, krim er det tristeste jeg vet. Er Macht und Rebel og The Cocka Hola Company bra? Endret 30. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er Macht und Rebel og The Cocka Hola Company bra? Ja. Enkelte kan kanskje synes de er over the top, men jeg likte de. Den siste i triologien, Unfun, slo ikke like godt an hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå