Datasmurf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Det beste er nok bare å gi seg i kast med å lese alle kongesagaene til herr Snorre, og så kan man briefe med det i norsk- og historietimene ... Evt. få pes / bli utstøtt / mobbet for å ha de særeste interesser. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som har lest The Death of Ivan Ilyich eller Family Happiness av Leo Tolstoy? Skal begynne på en ny bok snart og vurderer Tolstoy, men føler ikke for å lese noe kjempetungt. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Beklager viss dette er feil tråd men jeg leter etter en serie som jeg leste når jeg var en del år yngre. Den gikk under fantasy sjangeren og var skrevet av en norsk forfatter(95% sikker) Jeg leste 3 bøker og tror ikke det var flere. Det handlet om en mann som gikk kledd i filler og kun utrustet med en stav\kjepp. Han var en slags vokter over landet, lurer på om han kanskje var blind i tillegg? Han trente opp en etterfølger i løpet av bøkene, og generelt gikk rundt å var badass mot de slemme. Anyone ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Trilogien «Den siste nattkrigeren», av Olaf Havnes? Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skal det virkelig være så forbasket vanskelig å få tak i Night's Dawn trilogien i hardcover uten å tømme lommeboka helt? :\ Eller ja, bøker generelt som ikke er nye. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hurra! Da er julegave til meg selv bestilt http://www.amazon.co.uk/Harry-Potter-Boxed-Set-Adult/dp/0747594562 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Åh herregud. Vil ha vil ha vil ha. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Åh herregud. Vil ha vil ha vil ha. Fikk mail om at de er sendt i dag Gleder meg som en unge til de kommer. Har hatt fast tradisjon med å lese gjennom alle Harry Potter bøkene i jula, og nå blir det endelig på engelsk Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De voksenversjonene er jo litt småkjipe, men det er vel forsåvidt barneversjonene og. Skulle de ikke relansere dem med nytt design nå snart? Hørte noen rykter på MuggleCast. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De voksenversjonene er jo litt småkjipe, men det er vel forsåvidt barneversjonene og. Skulle de ikke relansere dem med nytt design nå snart? Hørte noen rykter på MuggleCast. hmm... har ikke fått med meg det jeg ihvertfall. Liker utseendet på voksenutgavene jeg. Synes det er såpass stilrent =) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Samme her, Cinque. :-) Enig i at voksendesignet er elegant. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som har tips til en god bok om vin? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4675456&rom=MP Tror det blir en sånn. Etter at hp7 er ferdiglest. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hvilke 10 norske bøker må jeg lese om jeg vil få et grovt innblikk i norsk litteraturhistorie? Endret 31. desember 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er på ingen måte noe fasit, men noe av det første som slår meg er Markens grøde, Kristin Lavransdatter-trilogien, Nordlands Trompet, Mennesket, Peer Gynt, noen av Bjørnstjerne Bjørnsons dikt og bondefortellinger og Bestialitetens historie. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Finnes det en bokversjon av icheckmovies? at man krysser av bøker istedet for filmer? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Eneste jeg vet om som kan ligne er Bokelskere Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Eneste jeg vet om som kan ligne er Bokelskere Er det noko liknande Library Thing? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ser ut som det er veldig likt ja. Regner med det er litt bedre utvalg av bøker på den sida du linka til Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 takk begge to jeg lagde bruker på bokelskere, jeg syntes den var mest oversiktelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå