Leeroymonster Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Når en tråd du har svart på får et nytt svar lyser jo innlegget. Normalt skal dette forsvinne når du har åpnet tråden, men jeg har et par stykker som ikke vil slutte å lyse. Hva skyldes dette? Dette er tråder som ikke har fått nye innlegg, de bare lyser. EDIT: Tråden er ikke lenger merket som løst. Endret 13. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 har og noen av disse liggende i mine innlegg Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Noen anelse om hva grunnen kan være? Eller om det er mulig å fjerne det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg har også problemer med dette, spesielt i GTA-delen Endret 1. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Uten at jeg kjenner til det tekniske aspektet ved dette, men det kan være noe krøll med cookies. Har dere prøvd å slette alle cookies for Diskusjon.no og starte nettleseren på nytt? Om dere går til rota av forumet og scroller litt nedover er det en lenke der som heter "Slett informasjonskapsler laget av dette forumet" like ovenfor lista over påloggede brukere dere kan prøve. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det hjalp ikke å slette informasjonskapsler, men da jeg trykket på den ved siden av "Marker alle innlegg som lest" gikk alt mye bedre Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Den var ikke dum. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 jeg vil ikke kalle det en løsning på problemet , jeg har ingen interesse av og markere alle innleggene på forumet som lest , har jeg ikke lest de så skal jeg ikke markere de som lest heller . Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Da leser man jo alle før man markerer alle som lest. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Skjønner ikke helt hvorfor denne ble satt til løst men... Det virker som dette skjer med tråder som er flyttet fra OT-delen til en annen del av forumet. De vises som lest om man går til riktig kategori i forumet men som ulest i Mine innlegg. Problemet har vært rapportert ved flere anledninger. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg la de som lyste i ignorerte tråder jeg, så har vel egentlig ikke testet om det som blir sagt her faktisk funker. Var kanskje litt raskt ute med å sette den løst. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 jeg har nå fått flere sånne tråder , den ene var fin lenge , må ble flyttet fra en plass til en annen , og slutter nå ikke og lyse Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Tråden er ikke lenger merket som løst da problemet har meldt seg på nytt hos meg også, og ingenting ser ut til å kunne fjerne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg