Gå til innhold

LØST! Umulig å fa tak i #2: Flammehav (Backdraft)


myhken

Anbefalte innlegg

Det ble suksess med forrige film som var "umulig" å få tak i, nemlig Donnie Brasco. Takker og bukker for JacEr som sendte meg filmen.

 

Denne gangen er jeg på utkikk etter en film fra 1991, nemlig Backdraft, eller Flammehav som er den norske tittelen. Ser at den ble gitt ut på DVD i 1997 og igjen i 2006. Men ingen norske nettbutikker eller filmutleier har den.

 

Som med Donnie Brasco er jeg ute etter Flammehav med norsk tekst for det er ikke noe problem å få tak i den uten.

 

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den, noen som har et eksemplar til overs eller lignende?

 

En mulighet er, om dere stoler på meg selvsagt, at jeg sender et ferdig frankert brev, og at jeg låner filmen et par dager, og så sender jeg den tilbake igjen. Bør ikke ta mer enn en uke ca.

 

Håper at forumet nok en gang kan hjelpe meg med å få tak i en film som av en eller annen grunn er "umulig" å få tak i....

 

Her er IMDb linken så dere er helt sikre på hvilken film jeg mener: http://www.imdb.com/title/tt0101393/

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt kjipt å starte ny tråd hver gang du skal ha tak i en film,

men Platekompaniet disker opp!

 

Edit:

Cdon har den enda billigere, hvis du har dårlig råd!

 

Edit 2:

Her har du den enda en gang, denne gang litt billigere på play.com^^ Skikkelig umulig å få tak i, skjønner din frustrasjon

 

Edit 3:

Amazon.co.uk har den også:)

 

Tror det er større utfordring å finne en nettside som ikke har filmen med norsk tekst :thumbs:

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar
Litt kjipt å starte ny tråd hver gang du skal ha tak i en film,

men Platekompaniet disker opp!

 

Edit:

Cdon har den enda billigere, hvis du har dårlig råd!

 

CDOn har den uten norsk tekst. Er litt usikker på Platekompaniet, for det står at det er import, men så står det også på undertekst at det er norsk...så er veldig usikker.

 

Dette er tråd #2, kan jo ikke være så mange filmer jeg ikke får tak i?? Neste gang får jeg heller lage en egen tråd for filmer som er vanskelig å få tak i da.....men synes det blir ryddig med en egen tråd per film...

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...