John Keats Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Vet at dette sikkert burde vært postet et annet sted men siden det dreier seg om Conan så tar jeg det her Tenkt å forhåndsbestille conan for mammut, men får det ikke til.. Aner ikke hva jeg skal skrive under personlig kode =/ Noen som vet? Lenke til kommentar
Johari Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 muligens dato-måned-år du ble født + person nummer? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hjelp står jo under der: Bekreft betalingen med kode fra din passordbrikke. Dette er samme metode som du benytter ved innloggingen i nettbanken. Tydelig at betalingssystemet vet at du har DNBNor og vil ha passordet du bruker til nettbanken der. Hvis du ikke har det, så ta kontakt med banken din. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det står no strengt tatt at dette er same metode som du benytter ved innlogging i nettbanken. Altso passordet som du skriv inn når du skal logge på nettbanken, og Engangskode er vel fra den elektroniske kodebrikka. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Har jo satt opp et passord jeg bruker sammen med engangskode på nettbank, men denne er på fler enn 4 siffer så betalingen på conan vil ikke ta den i mot.. Har jo ikke flere koder en det til Visaet mitt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 I min nettbank har jeg en personlig kode(passord) jeg taster inn. Da blir jeg ført videre til engangskodefeltet. Der bruker jeg engangskoden jeg får opp på passordbrikken jeg mottok fra banken. Regner med det er samme greia her. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 I min nettbank har jeg en personlig kode(passord) jeg taster inn. Da blir jeg ført videre til engangskodefeltet. Der bruker jeg engangskoden jeg får opp på passordbrikken jeg mottok fra banken. Regner med det er samme greia her. Problemet er at dette passordet mitt er på fler enn 4 siffer, og du kan maks bruke 4 når jeg skal besille Conan Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har også dnbnor og personlig kode kan ikke være lenger enn 4 tegn når jeg logger inn i nettbanken.. Mulig du har en gammel løsning? Når jeg logger inn i nettbanken må jeg først skrive inn fødselsnr, så kommer jeg til en ny side som ber om engangskode og personlig passord, og den er på 4 tall. Den nye BankID løsningen er vel på flere tegn, men den gamle koden skal fremdeles virke, evt prøv koden som du har på bankortet, det virker for moren min.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Hvorfor skal de bytte til nytt system og i tillegg forvente at man husker hvordan det gamle fungerte? Jeg har jo ikke kode til det gamle lenger... Herregud, har vil de ikke ha penga mine så skal de ikke få dem, bestiller fra et annet sted.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hvorfor ikke bare sette som postoppkrav om de ikke får det til? Problem som dette må du høre med banken eller platekompaniet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå