Leeroymonster Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Her om dagen begynte det plutselig å komme rare skrapelyder hver gang jeg svingte, og jeg trodde at noe hadde gått skikkelig galt. Jeg så litt rundt omkring og fant til slutt ut at det er en slags dings av metall som kommer ut av den rattet sitter fast på (aner ikke hva det heter) og skraper på rattet når jeg svinger (stikker ut på undersiden av rattet). Vet ikke helt hva jeg kan sammenligne med, men kan kanskje få lagt ut et bilde av det. Har bare teipet den inntil for å få vekk lyden, og lurer vel egentlig på om det kan få konsekvenser. Vil også høre om det hvis det er noe ufarlig. Beklager mangel på fagbetegnelser i denne tråden, men bil er absolutt ikke mitt fagområde. EDIT: Skrivefeil. Endret 29. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Elektriske koblinger for knapper, etc. som står på rattet? Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skaff deg litt mindre nøkkelknippe? ;-) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Rofl. EDIT: Tanken om at det kan ha noe med "knappene" å gjøre har faktisk slått meg Jonepet. EDIT: Jeg hadde som sagt teipet over denne tingen, så det ikke skulle skrape, og når jeg skulle tute tidligere i dag så funket det ikke. Tok av teipen; funka. Endret 29. april 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå