Gå til innhold

BK, enkel portrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje utrolig frekt av meg, men det første som slår meg er at det ser ut som en drag-queen. Teknisk sett er der bra, men ikke no mer enn det for min del.

DEN var frekk, man kommenterer vell ikke utseende til folk? Men nei.. dette er en enkel portrett, ikke ment å være noe mer en det.

Lenke til kommentar
DEN var frekk, man kommenterer vell ikke utseende til folk?
Sånn som jeg tolker/ser det, er det mest poseringen som ikke er helt heldig her. Den får ikke frem det beste i modellen, synes jeg. Jeg _tror_ det var det DHM også tenkte på, selv om h*n kanskje formulerte seg litt uheldig...
Lenke til kommentar
DEN var frekk, man kommenterer vell ikke utseende til folk?
Sånn som jeg tolker/ser det, er det mest poseringen som ikke er helt heldig her. Den får ikke frem det beste i modellen, synes jeg. Jeg _tror_ det var det DHM også tenkte på, selv om h*n kanskje formulerte seg litt uheldig...

Mener for all del ikke å kritisere modellen selv, kan ikke helt sette fingeren på det men det er noe med sminken og posituren eller et eller annet som minte meg med en gang om det. Skal holde kjeft neste gang, beklager så meget til trådstarter.

Lenke til kommentar
Kanskje utrolig frekt av meg, men det første som slår meg er at det ser ut som en drag-queen. Teknisk sett er der bra, men ikke no mer enn det for min del.

Synes den kommentaren til DHM var litt på kanten her....Man kommenterer ikke rett ut hva man synes om utseende til folk...... Det er andre detaljer man bør konsenterere seg om....

"DHM er ikke perfekt, Jeg er ikke perfekt... Ingen er perfekt..... " :)

Lenke til kommentar
IMGP3619-Edit.jpg

er ikke noe spesielt med dette bildet i grunn. men slenger det ut her.

Damen på bildet var pen... Ingenting å si på utseende hennes ihvertfall, siden det er kommentert...... Jeg bruker selv ingen sminke, og synes også at hun kunne tatt vekk sminken sin...hehe ;) Men fin var hun, uansett ! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...