Gå til innhold

Foretrekker du mp3-mobil eller egen mp3-spiller?

65 stemmer

1. 1. Foretrekker du mp3-mobil eller egen mp3-spiller?

• Kun mp3-mobil
      24
    • Kun egen mp3-spiller
      21
    • Begge deler
      18
    • Ingen av delene
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

MP3-mobil fordi to dingser er upraktisk.

Allikevel forstår jeg de som velger egen mp3-spiller pga. batterilevetiden på mobilen.

Lenke til kommentar

Eigen mp3-spelar. Har ein walkman-mobil, og kontakten mellom headsettet og mobilen er elendig. Når eg går med den i lomma byter den mellom å spele lyden gjennom høgtalaren og headsettet. Det same har far min fått erfare med sin mobil.

Mobilar med 3,5 minijack går jo greitt, men det vil Sony Ericsson av ein eller annan grunn ikkje ha.

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar

Foretrekker begge. mp3 mobil bruker jeg som oftest på korte turer t butikken, på vei til skola, bussturer osv. mp3-spiller bruker jeg bare når jeg er ute å jogger og trener. Den er også liten og veldig praktisk til slike formål.

Lenke til kommentar

Før jeg fikk iPhone: MP3 spiller (iPod Nano 2gen), da har jeg hatt N95 8GB, SE W810i, SE W880i, osv.

Etter jeg fikk iPhone: Foretrekker jeg kun iPhone og trenger ingen iPod eller mp3-spiller for den saks skyld.

Dersom jeg skal reise: Egen MP3-spiller, da det er mer praktisk med tanke på strømforbruk og lading. Men nå reiser jeg ganske sjeldent så... Og når jeg reiser har jeg somregel ikke bruk for mp3-spiller, da er jeg stort sett for opptatt med og få med meg severdigheter, samt og snakke med folk jeg reiser med (reiser sjeldent alene).

Jeg bruker også iPhone/mp3 spiller 50% til og høre på lydbok. Så det har alltid vært viktig for meg at spilleren har en bra lydbok funksjon (at den husker posisjonen min selv om jeg har slått spilleren av/på, hørt på andre sanger, osv). Sånn sett er iPod/iPhone perfekt, det er bare og konvertere lydbøker til .m4b formatet med en av mange apps for og konvertere til dette formatet og tute og kjøre.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Kun mp3-spiller. Votet feil ved ett uhell, skulle votet kun mp3 spiller i stedet for mp3-mobil.

Har begrunnet hvorfor mange ganger i den tråden som er linket til i førsteposten.

Lenke til kommentar

Mp3-Mobil selvfølgelig :)

+ Kun en dings å ta med seg

+ Du har alltid musikken med deg hvor enn du går

+ Kan spille av musikk med høytaleren ved behov

+ Kan dele sanger med venner (bluetooth)

+ Kan laste ned musikk on-the-go

+ Kan bruke trådløst headset

Batterilevetiden er ikke et problem da jeg har med ekstra batteri som backup på lengere turer

Lenke til kommentar

Foretrekker begge to. Mobilen er god på kortere turer hvor man ikke tenker så mye på hvilke sanger man har med og bare ønsker noe å høre på. Mp3 spilleren når man skal på lengre turer og ønsker og ha med seg flere sanger og batteriet er viktigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...