Andrea_Solaris Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Gud snakker iallfall ikke nynorsk. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Gud snakker iallfall ikke nynorsk. Det gjør vel ikke romvesner heller så gud er neppe et romvesen Kristne, Muslimer, Hinduister osv. meinar at gud(ane) er ein del av den naturlege verda. Vel. Paven er no fast bestemt på at Gud sitt og lurer bak the Big Bang (les: utanfor universet – utanfor tid og rom). Det er jo her gud sa: "Let there be light" og så etter 1 milliondels sekund sa han "let there be matter". og så hvilte han og lot han de 4 naturkreftene, materien, tidrommet og energien styre på for seg selv. Det skal jeg urolig nok ikke nekte for kan ha skjedd selv om jeg er så godt som ateist. Ting som skjedde før Big bang har vi bare spekulative teorier om men ingen bevis eller observasjoner for. Men sansynligheten for at en bevist "ting" kan ha eksistert utenfor tidrommet og universets difuse grenser finner jeg kun mulighet for i min neste teori. Nemlig at mulighter er jo at Gud er et romvesen, en datanerd av et romvesen og at vi lever i en "matrix verden", det er det folk som tror også, skal heller ikke nekte for noe her, prøver å ha et åpent sinn Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er nett det du seier som gjer opphav til omgrepet God of the gaps; det vi ikkje kan forklare akkurat no, der befinn Gud seg til einkvar tid. Med andre ord har han trekt seg tilbake fra alt som vi har forklart. «Gud» symboliserar med det ikkje noko anna enn eit vanskelegstelt menneskeleg (psykologisk) forhold til det ukjende. Viss ein ser på mønsteret og ekstrapolerer vidare, og tek med seg Occam's razor i same slengen, ser ein fort at det ikkje er noko som naudsynleggjer Gud (eller ein annan skapar) på noko som helst vis. Som kjetil02 påpeikte i Prekestolen: Det enkleste svaret er vel kanskje at en antagelse om at en komplisert verden impliserer en skaper, igjen impliserer en skaperens skaper. Hvorfor stoppe ved skaperen Gud når man like gjerne kan stoppe vet at Universet ble til av seg selv? Om ikkje anna so er den kristne Gud (og andre liknande gudar) so godt som historie (for dei som husker å oppdatere seg), viss ein skal forholde seg til det som stend i Bibelen (og det skal ein, so vidt eg har skjønt, sjølv om nokre kristne ser ut til å vere av ei anna oppfatning). Deisme, derimot, trur eg ikkje har tenkt seg nokon stad på ei god stund, om det so berre er eit fancy ord på energien i universet (jf. E=mc2). Denne tråden gjeng vel forresten på korleis liv oppsto på jorda, ikkje korleis universet oppsto – eg trur vi kan vere enige om at eit romvesen ikkje kan ha skapt universet. Men igjen stend og fell det på det same skaper-argumentet; på eitt eller anna tidspunkt må liv ha oppstått av seg sjølv (med mindre ein har ein forkjærleik for infinite loops), og det kan like godt ha vore her på jorda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå