Gå til innhold

Ps3 undertekster i linux?

gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at det skal være mulig, uten å ha testet dette selv. Du har i alle fall en rekke medieavspillere i Linux som takler .mkv, VLC blant annet.

Du vil nok merke stuttring pga. PS3 ikke har nok RAM.

Sitat er hentet fra http://futuremark.yougamers.com/forum/showthread.php?t=65739

The PS3 can pretty much handle any bitrate AVC MP4 you can throw at it in the XMB, but in Linux it can't really play any 'very high' bitrate HD video file (including .mkv) because it's lacking the ram to do it, as 256MB isn't really enough (only 256MB is usuable in Linux).

So do an easy .mkv - .mp4 conversion, and then play the files directly in the XMB.

Dette er det visst nok en tilsynelatende normal bruker som har skrevet, så jeg vet ikke om man skal ta det for god fisk.

Du får vel nesten bare prøve, tanken har streifet meg og. Det vil isåfall være en fin mediaboks, finere enn den allerede er.

Lenke til kommentar
Det er nok dessverre så som så med medieavspilling via Linux per i dag.. Man kan spille av det meste av materiale med lavere bitstream, men HD er det verre med. Vi får håpe at spu-medialib prosjektet snart bærer frukter..

:)

så avi med tekst er mulig?

Hva med HD mkv som vanlig da? har hørt at folk har spilt det av før. Jeg har ikke ps3 selv, jeg sliter mellom valg av den og xbox nå når gta kommer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...