Vegard_Haug Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Square Enix vil skremme spillere med en historie om forbannede spill og død. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Virker mistenkelig likt The Ring og One Missed Call. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Blir sikkert spennende dette. Square Enix har i alle fall mange bra spill bak seg. Liker forresten at man skal holde DSen som en bok, dette funker jævli bra på det nye Ninja Gaiden til DS (et av de kuleste DS-spillene for min del) Lenke til kommentar
Peat Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Syns dette minnet veldig mye om filmen Stay Alive... Bortsett fra at der blir folk drept på samme vis som i det forbannede spillet de spiller, når de dør i spillet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Folk kan da ikke lage skrekk på en bærbar konsoll! Folk kommer til å hive de i veggen hvis de vekker! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du blir overrasket over hvor langt det er mulig å kaste en stasjonær PC om du er motivert nok... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dette virker dritkult, håper det kommer hit innen kort tid! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Blir hvertfall ikke noe spill jeg kommer til å kjøpe til mine mindre søsken til jul, det er sikkert:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg