Gjest Slettet+129837 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hei.. siden desember da jeg kjøpte pc-en min Acer Aspire 5920G, viste jeg ikke hvordan jeg bruker de 3 pluggene som finnes i min pc slik at jeg kobler den med 3 kabler til en 5.1 sorund sound , de tre kablene er svart, grønn og gult/oransje. og pluggene som finnes i min pc er ca samme farge som kablene... jeg ringte kundeservice for Acer og de sa at jeg skal bare koble den rett etter farger, men det hjalp ikke , de sa ikke noe og å aktivere noe i pc-en... så finnes det noe foreklaring om hvordan jeg kobler en 5.1 tre kablers høytallere til min pc??? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hei.. siden desember da jeg kjøpte pc-en min Acer Aspire 5920G, viste jeg ikke hvordan jeg bruker de 3 pluggene som finnes i min pc slik at jeg kobler den med 3 kabler til en 5.1 sorund sound , de tre kablene er svart, grønn og gult/oransje. og pluggene som finnes i min pc er ca samme farge som kablene... jeg ringte kundeservice for Acer og de sa at jeg skal bare koble den rett etter farger, men det hjalp ikke , de sa ikke noe og å aktivere noe i pc-en... så finnes det noe foreklaring om hvordan jeg kobler en 5.1 tre kablers høytallere til min pc??? Er veldig usikker på hva du mener, og hvor disse kontaktene sitter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) jeg mener at jeg har en logitech z-640 5.1 høytallere som har tre kabler som i bildet under som skal kobles til min bærbar pc acer aspire 5920g som har pluggene som er vist under hvordan skal jeg koble den? [merk at det virker ikke å koble den rett til fargene, fordi jeg prøvde] Endret 30. april 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 kan noen svare meg fort værsåsnill Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg ville satt på en film med flerkanals lyd og plugge inn et headsett i hver av utgangene etter tur, for å se at de faktisk gir ut lyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg har prøvd det... jeg har snakket også med elprice som selger acer pc-er,, de viste meg noe i acer hd audio manager som jeg ikke hadde, så de sa at jeg måtte laste ned en oppdatering for acer hd manager fra acer hjemmesiden, men jeg fant den ikke... så hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du må stille lydkortet til å gi ut 5.1 i stedet for line in, mic og stereo ut, som det er nå.. For å gjøre det må du nok ha den driveren, hvis ikke du finner den, send en mail til Acer og få de til å sende den rette til deg. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jepp. det er som Delia sier. Koble som de har sagt også roter du litt inne på instillinger på pcen. Som regel så må man sette lydutgangen til 5.1 (kontrollpanel -> lyd) også sette lydkortet på 5.1 ( som Delia forklarte ) Det skal funke da, altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) jeg har det nyeste driveren, men jeg finner ikke en måte som gjør at det gir ut 5.1 i stedet for line in og mic. men kan noen foreklare meg hva atapi-plugg menes med og hvor den ligger in en bærbar pc Endret 18. juni 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå