AfterGlow Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Quentin Tarantino har ikke gjort seg ferdig med sitt blodige hevnunivers fra "Kill Bill". Les mer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Awesome. Kill Bill er herlig, og anime delen fra Vol.1 er kanskje den beste delen av hele filmen. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Tøft! Gleder meg. Likte Kill Bill filmene Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Går tilbake til det sikre... Lenke til kommentar
9nja Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 leste noen rykter på internett at RZA også skal være inblandet i musikken Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 leste noen rykter på internett at RZA også skal være inblandet i musikken Det var han jo også på Kill Bill I, om jeg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg elsker Kill Bill filmene. Har sett begge filmene flere ganger, og hver gang får jeg med meg detaljer jeg ikke fikk med meg de første gangene. Musikken er også konge, etter første gang jeg så Kill Bill (eneren) gikk jeg rett til Platekompaniet å kjøpte soundtrackene! Tarantino <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Tarantino har virkelig en egen kunst å velge musikk til filmene sine noe han får for lite skryt for imo. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Favorittsangen min må bil Battle Without Honor or Humanity, fy flate for en sang!! EDIT: Her har dere link: http://youtube.com/watch?v=Ora4Szu6UZQ Endret 28. april 2008 av Erik? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Tarantino har virkelig en egen kunst å velge musikk til filmene sine noe han får for lite skryt for imo.Lite skryt? Synes det mannen får nok skryt, jeg. Det var jo nesten like mye fokus på musikken til Pulp Fiction som selve filmen. I forbindelse med lanseringen av Kill Bill Vol. 1, så jeg minst et innslag på MTV om musikken til filmen. Spesielt fokus var det på samarbeidet med The RZA. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Tarantino er vel ganske godt kjent for musikken i filmene sine, ja. Han er jo tross alt mannen som tar ukjente sanger og gjør dem superpopulære gjennom filmene sine Edit: Håper han virkelig får fortgang på dette med animen nå. En annen ting jeg skulle ønske han fikk ferdig var Kill Bill - The Whole Bloody Affair, som egentlig skulle ha kommet i november i fjor... Endret 28. april 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg