Enceladus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har tenkt å ta opp igjen joggingen og kjøper i den anledning nye sko. Jeg kom over disse og er veldig fornøyd med hvordan de ser ut ihvertfall, noe som er viktig for meg. Et annet pluss er at de kan koblest med I-pod Nike Air Zoom Moire+ http://www.oslosportslager.no/?page=module...opsLettvektssko Men kan jeg være sikker på å få de akkurat slik som på bildet når jeg bestiller? Vil ikke ende opp med en annen farge eller noe slikt. Jeg bruker valigvis 43 i størrelse. Og det nærmeste de har er 42,5, vil de passe? Jeg har aldri hørt om den størrelsen før Er det foresten en god løpesko? Regner med å løpe på assfalt og by terreng generelt. Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har tenkt å ta opp igjen joggingen og kjøper i den anledning nye sko. Jeg kom over disse og er veldig fornøyd med hvordan de ser ut ihvertfall, noe som er viktig for meg. Et annet pluss er at de kan koblest med I-pod Nike Air Zoom Moire+ http://www.oslosportslager.no/?page=module...opsLettvektssko Men kan jeg være sikker på å få de akkurat slik som på bildet når jeg bestiller? Vil ikke ende opp med en annen farge eller noe slikt. Jeg bruker valigvis 43 i størrelse. Og det nærmeste de har er 42,5, vil de passe? Jeg har aldri hørt om den størrelsen før Er det foresten en god løpesko? Regner med å løpe på assfalt og by terreng generelt. Ok, her var det mye å ta fatt i. 1. Du må ikke finne på å bestille sko du ikke har prøvd på foten. Alles føtter er forskjellige, og det som kan være gode sko for noen, kan være grusomme for andre. 2. Skostørrelser er forskjellige, fra merke til merke, og fra serie til serie innenfor samme merke. Jeg bruker kun Asics, og bruker 44 i noe og 44.5 i noe. Ta med sokker du vanligvis bruker når du løper og prøv. 3. Du vil ikke finne sko som er super til både terreng og asfalt, men om terreng betyr fine stier så går det greit med det meste. Asfaltsko har som regel lite mønster under, så om du skal utenfor allfarvei så vil du få problemer. Terrengsko har heller ikke så mye demping, da underlaget er mykere og det ikke trengs. 4. Mange syns utseendet på sko er viktig, ikke noe å skamme seg over det, men det må allikevel være viktig at skoen passer foten. Håper dette var litt til hjelp, bare spør om det skulle være noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå