iNeo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei. Jeg har ett problem med RS2'en min, og problemet er at EL-starten bare drar rundt motoren, men ikke starter den. Jeg får start hvis jeg trillstarter den og da går den bra når jeg først får start. Noen ideer? Har tenkt litt på pluggen om den ikke gir gnist på normal måte. Takker for saklige og relative svar. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skjer det bare når den er kald? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Den vill heller ikke starte med EL-starten når den er varm, så nei. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Starter den på kicken? Hvordan står det til med batteriet? Gir du gass eller ikke når du kjinner motoren? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Den har ikke kick, racing moped. Batteriet er full-ladet og jeg har prøvd både med ingen, middels og full gass. Uten hell. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Står vell i førsteposten at jeg har gjort det ja. Og da starter den. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tviler litt på at det er pluggen da, men skader ikke å prøve å bytte den da. Forøvrig kan du jo også prøve å spørre på www.mopedportalen.com Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 kan jo være at hele el starten er ødelagt da. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Kan den være ødelagt hvis den fortsatt drar rundt motoren men ikke nok/hardt nok til at den starter? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skal ikke mye til for å dra i gang en mopedmotor, så det merker du fort. Sikker på at den tar tak i motoren i det hele tatt? Prøvd å starte med elstart i gir? Går det på den mopeden? (Ikke gjør det flere ganger da, for da skader du starteren) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Ja hvis den står i gir, og jeg ikke holder inne clutchen tar den tak. Jeg hører godt at motoren blir dratt rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå