Stian00 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr alle 8 gullkorta mine fra 07, og Olivier Occean, Robbie Winters, Magne Hoseth vanlig fra 08. for Sokolowski Lenke til kommentar
96tark Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr: Alexander Ødegaard (GULL) Gunnar Heidar Thorvaldsson (GULL) Martin Andresen (Vanlig) Mohammed Abdellaoue (Vanlig) .....For Tomaz Sokolowski i Diamant. Leder jeg på han? Lenke til kommentar
Stian00 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr alle 8 gullkorta mine fra 07, og Olivier Occean, Robbie Winters, Magne Hoseth vanlig fra 08. for Sokolowski Spøker du.....???? Jeg er ikke komplett idi..... heller! Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr: Alexander Ødegaard (GULL) Gunnar Heidar Thorvaldsson (GULL) Martin Andresen (Vanlig) Mohammed Abdellaoue (Vanlig) .....For Tomaz Sokolowski i Diamant. Leder jeg på han? Ja, men overhodet ikke interessant........ Hadde du gjort et slikt bytte....??? Neppe! Lenke til kommentar
Stian00 Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr: Alexander Ødegaard (GULL) Gunnar Heidar Thorvaldsson (GULL) Martin Andresen (Vanlig) Mohammed Abdellaoue (Vanlig) .....For Tomaz Sokolowski i Diamant. Leder jeg på han? Ja...., men ikke i nærheten av hva jeg ønsker..... Hadde du gjort et slikt bytte...?? Neppe! Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr: Alexander Ødegaard (GULL) Gunnar Heidar Thorvaldsson (GULL) Martin Andresen (Vanlig) Mohammed Abdellaoue (Vanlig) .....For Tomaz Sokolowski i Diamant. Leder jeg på han? Ja...., men ikke i nærheten av hva jeg ønsker..... Hadde du gjort et slikt bytte...?? Neppe! byr: thomas myhre i gull, fredheim holm i gull og 20 gode vanlige for sokolowski Endret 28. april 2008 av vagfk Lenke til kommentar
96tark Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr: Alexander Ødegaard (GULL) Gunnar Heidar Thorvaldsson (GULL) Martin Andresen (Vanlig) Mohammed Abdellaoue (Vanlig) .....For Tomaz Sokolowski i Diamant. Leder jeg på han? Ja...., men ikke i nærheten av hva jeg ønsker..... Hadde du gjort et slikt bytte...?? Neppe! byr: thomas myhre i gull, fredheim holm i gull og 20 gode vanlige for sokolowski Ok. jeg byr: Johan lædre bjørdal i diamant Og Thorvaldsson i gull Og Fredheim Holm i vanlig For sokolowski i diamant... deal? Lenke til kommentar
brusve Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du kan få Alexander Aas i diamant mot Sokolowski. Er det aktuelt? Lenke til kommentar
Stian00 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr: Alexander Ødegaard (GULL) Gunnar Heidar Thorvaldsson (GULL) Martin Andresen (Vanlig) Mohammed Abdellaoue (Vanlig) .....For Tomaz Sokolowski i Diamant. Leder jeg på han? Ja...., men ikke i nærheten av hva jeg ønsker..... Hadde du gjort et slikt bytte...?? Neppe! byr: thomas myhre i gull, fredheim holm i gull og 20 gode vanlige for sokolowski Har både T Myhre i gull! Hvis du har Fredheim Holm i Diamant blir vi garantert enige........ Lenke til kommentar
Stian00 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Jeg har Sokolowski (Lyn) og Sørgård (LSK) i diamant som jeg vil bytte mot andre diamant og/eller gull. Vålerenga kort står øverst på min ønskeliste. Hva byr dere......?? Jeg byr: Alexander Ødegaard (GULL) Gunnar Heidar Thorvaldsson (GULL) Martin Andresen (Vanlig) Mohammed Abdellaoue (Vanlig) .....For Tomaz Sokolowski i Diamant. Leder jeg på han? Ja...., men ikke i nærheten av hva jeg ønsker..... Hadde du gjort et slikt bytte...?? Neppe! byr: thomas myhre i gull, fredheim holm i gull og 20 gode vanlige for sokolowski Ok. jeg byr: Johan lædre bjørdal i diamant Og Thorvaldsson i gull Og Fredheim Holm i vanlig For sokolowski i diamant... deal? Har fredheim Holm i gull, Bjørdal ikke akkurat det beste diamantkortet eller hva? Du kan få Alexander Aas i diamant mot Sokolowski. Er det aktuelt? Hvis du har noen Vålenga gullkort i tillegg, så er det veldig aktuelt Lenke til kommentar
Stian00 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Du kan få Alexander Aas i diamant mot Sokolowski. Er det aktuelt? Har du noen Vålenga gullkort i tillegg, er det veldig aktuelt...... Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du kan få Alexander Aas i diamant mot Sokolowski. Er det aktuelt? Har du noen Vålenga gullkort i tillegg, er det veldig aktuelt...... byr roman keinast munoz john anders rise i gull for sokolowiski Lenke til kommentar
brusve Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du kan få Alexander Aas i diamant mot Sokolowski. Er det aktuelt? Har du noen Vålenga gullkort i tillegg, er det veldig aktuelt...... Har ingen vålerenga gullkort, men du kan f.eks. få Eddie Gustavsson i gull eller Aksel Skjølsvik i gull. Lenke til kommentar
brusve Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du kan få Alexander Aas i diamant mot Sokolowski. Er det aktuelt? Har du noen Vålenga gullkort i tillegg, er det veldig aktuelt...... Har ingen vålerenga gullkort, men du kan f.eks. få Eddie Gustavsson i gull eller Aksel Skjølsvik i gull. Jeg har fått Fredy Dos Santos i gull.Bytter du han og Alexander Aas i diamant mot T.Sokolowski???????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg