torrence Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hei. Jeg har noen SVCD og VCD filmer i BIN Format. Dvs. Noen av dem er lagret bare som en BIN fil. Andre er lagret som BIN og CUE fil. Hvordan brenner jeg disse som SVCD og VCD for bruk i DVD spilleren min? ( Ja den støtter begge deler ) Mvh. Tore Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 bin/cue er imagefiler. Brenn dem med f.eks Fireburner. Du kan også mounte et sånn image i f.eks DaemonTools, da får du det opp som en virtuell CD-stasjon. Lenke til kommentar
torrence Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 har daemon cd tools og mountet dem i ... men fikk ikke nero til å brenne dem som SVCD??? Lenke til kommentar
roffer Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 du kan brenne bin/cue, iso osv med nero.. bare gå på fil - burn immage.. om det blir feil kan du mounte med daemon-tools å kjøre en cd copy.. når filene er i bin/cue så er de somregel i vcd/svcd.. Lenke til kommentar
torrence Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 problemet er de filmene som bare er BIN filer ... når jeg brenner disse som image, kommer det en beskjed om det er ukjent "data mode". Lenke til kommentar
roffer Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kan virke som du mangler en cue fil.. er dette noe du har pakket ut selv. fex.. noe warez greier. :o hehe. i så fall så er det bin/cue. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 winiso kan gjøre bin filer om til iso filer.. du kan også lage en cue fil selv Lenke til kommentar
torrence Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 det er bare bin filer .. jeg bruker Daemon til å åpne dem og kan da fint spille dem av i Power DVD. porblemet oppstår da jeg vil brenne disse cd'ene for bruk i vanlig DVD spiller! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kompis... dette er intet problem. last ned Blindwrite Suite fra nettet og brenn ut bin-fila di. spiller ihvertfall på min DVD-spiller. sikkert alle andre sin også :wink: Blindwrite er et must hvis du bruker f.eks. DVD2SVCD eller AVi2SVCD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå