saffpay Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Hva har russen gjort på din skole? Ja, fortell hva russen har gjort på din skole, selvfølgelig av ille ting da(eller snille ting). Skrev ikke dette inn i "Russ 2007" tråden, siden det så ut som noe som var forbeholdt de som er russ i år. Russen på vår skole !! Endret 28. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 de har angrepet folk med krem og vasselin. . . kastet vann på folk inne og utenfor skolen. . bortført folk og satt de av på gardermoen Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Russen på Nordstrand er for små til å yppe med klassene under seg, så her skjer det lite. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tvinge folk til å drikke tran for å komme gjennom en dør. Støte folk med noe greier de har laget selv, var vist veldig vondt. Stripse fast folk. The usual... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 virker som russetiden er en slags fjortiss-tid senior .. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Russen på hvor skole har ikke gjort en dritt.. foreløpig. De ser for det meste fyllesyke ut. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Får ikke tid til å gjøre noen ting jeg. I dag har jeg brukt over 9 timer på å fikse russebil som folk har gjort hærverk på. Jeg er så sinna at jeg kan drepe på kommando. Nei faen heller, russetida suger når man er edru. Gi meg noe alkohol. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Tja, noen førsteklassinger ble jagd og dynket i tuborg, og ellers var det utrolig mye irriterende fløyting i gangene når vi andre hadde undervisning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå