ZyKO_MadMan Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ISDN kortet mitt fungerer ikke samtidig som lydkortet! Jeg har skjekket på enhetsbehandling, og det står at det ikke er noen konflikter... Noen som vet hva som er galt, og hva jeg evt. kan gjøre med det? :-? Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er det er Creative lyd kort ??? Vis det er det kan du prøve å uinstalere alt som har med Creative å gjøre og så instalerer du det på nytt, MEN instaler KUN drivere til lydkortet ingenting annet slik som kontrolpanel og lignende. Det er ofte problemer med Creative sine "extra" programmer, har hadt mange pc`er inne med slike feil . Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Om du har mulighet så prøv å forandre hvilke porter kortene står i. Eventuelt sjekke hvilke irq tildelinger de to kortene har fått. Hvilket OS kjører du? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 baaah... ISDN kort... ISDN kort = SHAITE. Prøv å sett det i en annen slot. Det må ha en busmaster slot. Har du Win2k kan det lønne seg å avinnstallere det før du bytter slot... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ISDN kortet mitt fungerer ikke samtidig som lydkortet! Jeg har skjekket på enhetsbehandling, og det står at det ikke er noen konflikter... Noen som vet hva som er galt, og hva jeg evt. kan gjøre med det? :-? Du har vel nyeste driver til det? Lenke til kommentar
ZyKO_MadMan Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Er det er Creative lyd kort ??? Vis det er det kan du prøve å uinstalere alt som har med Creative å gjøre og så instalerer du det på nytt, MEN instaler KUN drivere til lydkortet ingenting annet slik som kontrolpanel og lignende. Det er ofte problemer med Creative sine "extra" programmer, har hadt mange pc`er inne med slike feil . Dette fungerte! Ti tusen takk!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå