Baron Baron Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ifølge David så er ikke "The Knocker" han/hun/det vi tror det vil være, og de fleste tipper at det er The Master (da-da-da-da). Skal jeg gjette tror jeg Doktoren møter The Master (John Simm skal jo være sett på settet, så han kommer nok uansett), men at bankekisen er noen andre. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Aha. Er det fortsatt slik å forstå at "bankekisen" vil være david-doctorens endelikt? Fikk i alle fall det inntrykket. Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Aha. Er det fortsatt slik å forstå at "bankekisen" vil være david-doctorens endelikt? Fikk i alle fall det inntrykket. Det virker nok mest sannsynlig. Oi, forresten, Matt Smiths kompanjong i sesong 5 ble avslørt i dag: http://www.guardian.co.uk/media/2009/may/2...ho-karen-gillan Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Skal se Fires Of Pompeii om igjen i kveld for å få et inntrykk av henne, vet ikke helt hva jeg synes om at begge er så unge. Nå ble jeg glad. Bilder fra settet: http://tv.sky.com/on-set-doctor-who-xmas-special-2009 Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg markerer dette med spoiler siden det har noe med plottet i finalen(e) å gjøre. Ja! Jeg er og glad for at Billie er tilbake, men det skal visstnok være Rose før hun møtte Doktoren. Doktoren skal ha reist til første nyttårsdag 05 for å ha hilst på Rose. Samtidig kan jeg nevne muligheten for at Ood Sigma er "the knocker" siden han har blitt sett med røde øyne. BBC har derimot sagt at de røde øynene bare var en teknisk feil, men dette kan jo bare være noe de sier for å ikke røpe mye. Uansett er det likevel bra at Billie kommer tilbake, og jeg likte forøvrig den gamle versjonen av Rose bedre enn den nye i sesong 4, som var litt for badass. Her er forresten en lengre preview av Children of Earth Nå gleder jeg meg enda mer! Endret 29. mai 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Oi. Trodde ikke jeg kunne glede meg mer enn jeg allerede gjorde, men blir bare mer og mer giret av all denne informasjonen og alle disse spoilerne. Nå er det heldigvis ikke lenge igjen til Torchwood kommer, men både SJA og DW virker som en evighet til. EDIT: Hadde det vært en ide å opprette en egen tråd for Torchwood? Endret 30. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hmmm... skeptiiisk. Ikke til de siste tennant episodene eller torchwood, men en så ung doktor med en så ung kompanjong. Jeg får mer og mer barnedetektivfølelse av dette :/ Torchwoodepisodene ser fryktelig spennende ut! Kan det være aliene som kontrollerte menneskeheten via blodtype? Alternativt så er det en god teori om oods (som bruker telepatien sin til å kontollere barna). Eller the family of blood som har tilarvet seg nye egenskaper? Eller kanskje The Krillitanes!?? Dette blir spennende! Noen som har sett k9 adventures btw? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Denne tråden likte jeg! *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så akkurat ferdig Partners in Crime, fantastisk episode, likte spesielt at Donna kom tilbake! Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nok en trailer til Children of Earth. COE vil visstnok bli sendt i UK mellom 6. og 10. juli, mens det ikke kommer til Amerika før den 20. juli. Kilde Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Har bygget opp så store forventninger frem til nå at jeg håper den greier å måle seg med dem. Gleder meg. Jeg har forresten begynt å se på den gamle serien nå, begynte smått på første sesongen, men siden den ikke fenget så veldig hoppet jeg heller frem til Tom Baker eraen, og må bare si at han var en fantastisk Doktor. Har da en liten følelse av at det er han Tennant har tatt all inspirasjonen fra. Har enda ikke sett så veldig mye, men liker det bra så langt. Endret 18. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Haha, skjedde det samme med meg når jeg begynte å se på de klassiske episodene. Så hele Unearthly Child storyen, før jeg hoppa over resten frem til Tom Baker, som jeg ble så oppslukt av at jeg skaffet et 4,5 meter langt Tom Baker-inspirert skjerf og flere DVD'er. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Da har jeg snart pløyd igjennom Tom baker - the genesis of the daleks Er på episode 5 av 6 as we speak Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Den skal jeg se i morgen. Har desverre bare kommet til Sontaran Experiment part 2 siden jeg ble avbrutt av eksamen. The Ark in Space har forsåvidt vært den beste så langt. Endret 18. juni 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Heheheh ... nå sitter jeg å ser Destiny of the daleks ep. 3. (hopper litt mellom storyene). Genialt når doktoren driver å flytter rundt på Davros som en annen rullestolpasient! Spes. hvis man har sett den forrige sesongavsluttningen der Davros var med. Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Mulige spoilere ang. finalene: Sikkert noen andre som har fått med seg dette, men her er en artikkel om bildet av Doktoren, The Master og Timothy Dalton(!) som kom frem for en stund siden. http://io9.com/5291509/your-first-look-at-...big-guest-stars Det er fortsatt en del spekulasjon rundt bildet, siden noen tror det kan være photoshoppet, selv satser jeg på at det er ekte. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg er nesten høggsikker på at det bildet er tatt ut fra et video opptak, grunnet interlaninc-effekten man ser på personene. Hvis ikke, er noen glupe når de photoshoper, og legger på interlance-effekt for at det skal se ut som det er tatt fra video. Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Digital Spy har anmeldt de tre første episodene av Children of Earth, og det virker som de liker det! Jeg tør ikke lese anmeldelsen selv, siden den sikkert inneholder en del spoilere, men det står 4/5 stjerner nederst på siden Lenke til kommentar
nbruker Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Digital Spy har anmeldt de tre første episodene av Children of Earth, og det virker som de liker det! Jeg tør ikke lese anmeldelsen selv, siden den sikkert inneholder en del spoilere, men det står 4/5 stjerner nederst på siden Har lest den og det er ikke noe spesielt med spoilere der, det eneste det gjorde for meg var at jeg nå gleder meg bare helt sinnsykt til uka som kommer.. Jeg virkelig hopper av glede, og synes at dagene ikke går fort nok. Love Torchwood and Doctor Who (den ny serien). Klem fra en ny bruker.. Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da har jeg sett første episode av Children of Earth, og jeg synes den var helt fantastisk! Hadde en bra blanding av morsomme, spennende og interessante scener, uten at jeg skal røpe noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå