Baron Baron Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) TARDIS'en vil bli redesigna når Matt Smith begynner, innsiden vil få en total overhaling, og utsiden vil bli mer "riktig" (i "Blink" blir det nevnt at vinduene på TARDIS'en har feil størrelse) Kilder: Daily Mirror Daily Telegraph METRO Digital Spy Endret 3. mars 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tøft. Har alltid likt at det har vært forskjellig tema innvendig i TARDIS i de forskjellige seriene. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 argh... bbc burde være mer taktisk (øh?). Dr. Who, torchwood og sara jane adventures burde gått på rundgang, slik at vi slapp alle disse abstiensene! Teori om torchwood traileren... Det er samme aliens som styrte mennesker etter blodtype sist? Gikk ikke akkurat sesong 2 av sara jane da? Selv om den er mynta på barn, så må jeg se hehe. Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bilde av den nye spin-off serien, "K9" =/ K9 Herregud, hva har de gjort med han? Vet ikke helt om jeg liker denne "overbruken" av alt Doctor Who-relatert. Liksom, Torchwood og Sarah Jane er to kjempegode serier, men det er nok med de to. Det verste er uansett at de har gitt K9 et slikt utseende, hele den gammeldagse looken var jo sjarmen med bikkja! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg gleder meg noe så sinnsykt til både miniserien og påskespesialen hvem hva hvor?!! *looks confused* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Det kommer en spesial episode i påsken som skal hete Planet Of The Dead Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Her er traileren for Påskespesialen Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 gahhhh!!! Jeg har vanskelig for å se for meg at ungmolen Matt Smith klarer å toppe Tennant. Ingen som har noen klipp av han in action? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Påskespesialen var knall god, mye bedre enn julespesialen Ditta klippet helt på slutten, av neste episode såg også knall tøff ut; "Water of Mars" Endret 12. april 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Påskespesialen var fantastisk! "I'll just step inside this police box and arrest myself" Gleder meg sykt masse til The Waters of Mars, men ifølge RTD er ikke neste spesial før i November (?) Correct me if I'm wrong. Endret 12. april 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 ja episoden var helt ok. in a super clever outer spacy way Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kommer til å savne David Tennant Lenke til kommentar
kjetulf Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Aah, elsket spesialen. ***SPOILER STARTER HER*** Noen som har noen teorier på "And he will knock four times" da? Muligens at de hinter til en The Master-comeback, der The sound of drums er de fire bankene? ***SPOILER SLUTTER HER*** Og jo, neste spesial er i November, før de to siste spesialene i år blir en stor finale for Tennant på to spesialer som følger hverandre; en christmas special og en mellom jul og nyttår som følger den. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 kjetulf: den støtter jeg! Noen tok jo bort ett eller annet (et skjerf?) når the master ble brendt, så jeg har ventet på en gjennoppstandelse lenge. Rakk ikke å se episoden før i dag, men synes den var sånn passe bra. Ikke så veldig spennende, men grei nok. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva er dette for noe? http://www.tvrage.com/DoctorWho_2005/episodes/765221 The Doctor: Call it a hunch, but I think we've gone a little bit further than Brixton... og synes Lady Christina de Souz kunne blitt en STOR companion, gud hvilke ben/lår/rumpe på den dama. Trodde først det var hun fra Torchwood (ligna litt) Her er ett intervju med henne: http://www.guardian.co.uk/media/2009/apr/1...ryan-doctor-who Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Nå er det ikke lenge til Torchwood - Children of Earth kommer. Og etter det eg har hørt vil hele miniserien vil bli sendt i løpet av en uke. Dato: 16-19 juni. Når det kommer til Doctor Who er det dessverre lenge til oktober da Waters of Mars kommer, men denne lille ”spesialen” er kansje noe å trøste seg med. Se filmen hos Youtube Jeg vet ikke med dere, men hadde ikke hatt noe imot å leke med kapteinen. Her er forresten litt nyheter fra settet, som viser at en gammel kjenning vender tilbake: http://www.denofgeek.com/television/226945...ns_returns.html David Tennant kommer forresten til å være med i en dobbelt episode i den tredje sesongen av The Sarah Jane Adventures. http://www.denofgeek.com/television/256691...adventures.html Når det kommer til "And he will knock four times" håper jeg på the Master, selv om jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 jo... jeg har tro på te master. Hadde vært rimelig typisk dr. who gjenbruk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Ja det var jo det med gjenbruk da, men var det ikke slik at etter sesongavsluttningen for sesong 4 hvor de så og si bringte alt og alle tilbake at de da ville gå litt vekk fra det og heller fokusere på det nye, ved å bringe inn nye karakterer? Uansett så holder jeg fingrene krysset for the Master og da forhåpentligvis med John Simm i rollen. Edit: Det ser ut som det kommer enda en tegneserie også. http://www.denofgeek.com/television/256664...on_the_way.html Endret 27. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå