Gå til innhold

Tråden for Doctor Who og andre "who" relaterte emner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, hva er folkets meninger om Matt Smith?

Selv likte jeg han ikke først, men så fort jeg faktisk fikk sett intervjuet fra Confidential episoden, likte jeg ham mye bedre. Selvsagt vil det bli en nesten umulig oppgave å ta rollen etter David, men jeg tror han vil få det til, til tross for at er ganske ung.

Og det var jo tross alt Steven Moffat (det var det, right) som valgte han, og jeg tror jeg vet hva han gjør.

Når det kommer til The Next Doctor, slenger jeg med meningen om den i samme slengen.

Jeg synes det var en god episode, og jeg lo en del, helt fram til den oversiza cybergodzillaen dukket opp. Det ble for dumt.

Uansett, jeg håper de neste spesialene blir bedre, og David får en virkelig verdig avskjed :D

Endret av Baron_Baron
Lenke til kommentar

Nja. Det kan funke. Men jeg er i utgangspunktet VELDIG skeptisk!

Greit at han kan spille voksne roller, men synes det blir litt drøyt likevell. Hvem skal han da ha som companion? Pink?

The young doctor and his MILF :!:

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Det kan selvfølgelig gå ,men det kommer definitivt til å komme "vitser"

angående hvor ung han er :hmm:

Gammel versjon...

- trust me im the doctor...

- who?

ny versjon

- trust me im the doctor...

- but you're so young

Det blir ikke helt det sammen...

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

argh... bbc burde være mer taktisk (øh?). Dr. Who, torchwood og sara jane adventures burde gått på rundgang, slik at vi slapp alle disse abstiensene!

Teori om torchwood traileren... Det er samme aliens som styrte mennesker etter blodtype sist?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg gleder meg noe så sinnsykt til både miniserien og påskespesialen :dribble:

Samme her. Enda bedre siden jeg er i England i påsketiden. Trenger i hvertfall ikke å vente på å kunne laste påskespesialen ned. Og når jeg drar dit igjen -skal- jeg kjøpe meg den Sonic Srewdriveren jeg har sikla på hvert gang vi har gått inn i en lekebutikk(som er sjeldent, kjæresten lar meg ikke få lov av en eller merkelig grunn. Ikke min feil at jeg lett blir fasinert.)

Jeg lurer ekstremt på hvordan Matt Smith gjør det som den nye Doktoren. Doctor Who confidential saken viste jo at virket som en fyr som kan gjøre en god jobb. (Han gikk på skole med kjæresten min!)

Han har forresten spilt med Billie Piper før. "The Ruby in The Smoke". Så de som vil kan jo alltids sjekke han ut der. Savner henne i serien jeg. Var godt med et gjensyn i sesong 4, men.

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Jeg eier faktisk en Sonic Screwdriver,

folket pleger meg litt hver gang jeg tar den frem.men jeg bryr jeg meg ikke om.

ettersom jeg synest det er stilig å ha noe som minner meg om favoritt serien min.

Skal du på Doctor Who museet når du er i England? :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Det er helt vilt hvor populært det er i England.

Da søsteren min var i London i sommer, var hun der midt i mellom da The Stolen Earth og Journey's End ble sendt, og da var nyhetssendinge fulle av spekulasjoner om David skulle forlate serien så plutselig og hele pakka.

Jeg lurer forresten på hva som vil føre til at han regenererer nå, hva som kommer til å "drepe han" liksom. Haha, kanskje det blir som han sa i The Next Doctor, at han snubler i en murstein eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Jeg fant nettopp ut til min store overraskelse at Doctor Who er på BBC entertainment (tidligere BBC Prime) i kveld kl 20.00 :D

Ja, det fant jeg og ut. Lørdag satt jeg tilfeldigvis og så på BBC Entertainment (Britisk humor er bra!), også så jeg Doctor Who reklamen. Jeg tror jeg holdt på å drepe de andre i huset. Jeg har ventet lenge på å se at det kom hit!

Og ja, Baron, jeg og lurer fælt på hva som kommer til å skje med han. Om han gjør noe så "simpelt" som snubler og slår hodet i en murstein vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...