Kiro Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Den nye Doctoren heter Matt Smith http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/7808697.stm Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Så, hva er folkets meninger om Matt Smith? Selv likte jeg han ikke først, men så fort jeg faktisk fikk sett intervjuet fra Confidential episoden, likte jeg ham mye bedre. Selvsagt vil det bli en nesten umulig oppgave å ta rollen etter David, men jeg tror han vil få det til, til tross for at er ganske ung. Og det var jo tross alt Steven Moffat (det var det, right) som valgte han, og jeg tror jeg vet hva han gjør. Når det kommer til The Next Doctor, slenger jeg med meningen om den i samme slengen. Jeg synes det var en god episode, og jeg lo en del, helt fram til den oversiza cybergodzillaen dukket opp. Det ble for dumt. Uansett, jeg håper de neste spesialene blir bedre, og David får en virkelig verdig avskjed Endret 4. januar 2009 av Baron_Baron Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nja. Det kan funke. Men jeg er i utgangspunktet VELDIG skeptisk! Greit at han kan spille voksne roller, men synes det blir litt drøyt likevell. Hvem skal han da ha som companion? Pink? The young doctor and his MILF :!: Endret 4. januar 2009 av JKJK Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Det kan selvfølgelig gå ,men det kommer definitivt til å komme "vitser" angående hvor ung han er Gammel versjon... - trust me im the doctor... - who? ny versjon - trust me im the doctor... - but you're so young Det blir ikke helt det sammen... Endret 4. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Tenkte jeg kunne poste litt info jeg kom over anngående neste episode: Planet of the Dead Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Endå en "special"? Når begynner serien for fult igjen da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Serien begnner ikke igjen før til neste år aka 2010, det er da Matt Smith tar over rollen som the Doctor. Frem til da vil det være 4(tror jeg) spesialer med David tennant. Endret 26. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Trailer til Torchwood-miniserien Children of Earth som kommer senere i år: Children Of Earth Endret 14. februar 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 heyheyhey Men ... miniserie? Samme ulla som med dr. who? For noe tull. Teaseren så spennende ut i alle fall. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 argh... får abstinenser snart. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg gleder meg noe så sinnsykt til både miniserien og påskespesialen Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 argh... bbc burde være mer taktisk (øh?). Dr. Who, torchwood og sara jane adventures burde gått på rundgang, slik at vi slapp alle disse abstiensene! Teori om torchwood traileren... Det er samme aliens som styrte mennesker etter blodtype sist? Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Teori om torchwood traileren... Det er samme aliens som styrte mennesker etter blodtype sist? Nei, jeg tror ikke det. Jeg leste et sted at aliens'a i Children Of Earth het The 456 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg gleder meg noe så sinnsykt til både miniserien og påskespesialen Samme her. Enda bedre siden jeg er i England i påsketiden. Trenger i hvertfall ikke å vente på å kunne laste påskespesialen ned. Og når jeg drar dit igjen -skal- jeg kjøpe meg den Sonic Srewdriveren jeg har sikla på hvert gang vi har gått inn i en lekebutikk(som er sjeldent, kjæresten lar meg ikke få lov av en eller merkelig grunn. Ikke min feil at jeg lett blir fasinert.) Jeg lurer ekstremt på hvordan Matt Smith gjør det som den nye Doktoren. Doctor Who confidential saken viste jo at virket som en fyr som kan gjøre en god jobb. (Han gikk på skole med kjæresten min!) Han har forresten spilt med Billie Piper før. "The Ruby in The Smoke". Så de som vil kan jo alltids sjekke han ut der. Savner henne i serien jeg. Var godt med et gjensyn i sesong 4, men. Endret 28. februar 2009 av Isilme Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg eier faktisk en Sonic Screwdriver, folket pleger meg litt hver gang jeg tar den frem.men jeg bryr jeg meg ikke om. ettersom jeg synest det er stilig å ha noe som minner meg om favoritt serien min. Skal du på Doctor Who museet når du er i England? Endret 28. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sonic Screwdriver er jo bare kult å ha. Og ja, hvis jeg klarer å plage kjæresten min til å dra på det så. Om ikke så får det bli i sommer. Det er artig å se hvor populært det er der borte. Doctor Who stuff overalt. Er jo kjempebra! Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er helt vilt hvor populært det er i England. Da søsteren min var i London i sommer, var hun der midt i mellom da The Stolen Earth og Journey's End ble sendt, og da var nyhetssendinge fulle av spekulasjoner om David skulle forlate serien så plutselig og hele pakka. Jeg lurer forresten på hva som vil føre til at han regenererer nå, hva som kommer til å "drepe han" liksom. Haha, kanskje det blir som han sa i The Next Doctor, at han snubler i en murstein eller noe sånt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg fant nettopp ut til min store overraskelse at Doctor Who er på BBC entertainment (tidligere BBC Prime) i kveld kl 20.00 Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg fant nettopp ut til min store overraskelse at Doctor Who er på BBC entertainment (tidligere BBC Prime) i kveld kl 20.00 Ja, det fant jeg og ut. Lørdag satt jeg tilfeldigvis og så på BBC Entertainment (Britisk humor er bra!), også så jeg Doctor Who reklamen. Jeg tror jeg holdt på å drepe de andre i huset. Jeg har ventet lenge på å se at det kom hit! Og ja, Baron, jeg og lurer fælt på hva som kommer til å skje med han. Om han gjør noe så "simpelt" som snubler og slår hodet i en murstein vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 At doctoren skulle dø ved hånden av noe annet enn en klassisk fiende (cybermen, daleks) ville være nedtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå