Flaskepost Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 oooh. glede seg GLEDE SEG! Vil se nååååååååååå!! Hvilken DW episode syns dere er den beste? tror jeg må se noen igjen, men har ikke klart å bestemme meg for hvilke. Selv syns jeg øh....hva heter den....*lete* "blink" den er sååå skummel. (den med de statuene som kom å tok deg når du lukka øynene. æææææææ) og den andre husker jeg ikke navnet på. Men det er den gutten som har en gassmaske på seg og går å spørr etter mamman sin. Den syns jeg er ekkel p.g.a gassmaska som kommer ut av munnen og.... *grøss* selv om det er mange andre episoder som er bra Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) den med gassmasken var dobbelt episoden; the Empty child og the Doctor Dances.to kjempe gode episoder " are you my Mummy?" Hvilken episode jeg synest er best,kommer ann på hva type humør jeg er i ... men ellers ender jeg bare opp med å skrive en liste ved episode som bare vokser og vokser etter vært som jeg tenker meg om .P the Girl in the Fireplace der hvor hele livet til madam pompudore(?) er spredd rundt på et skip fra fremtiden. Human Nature der Doctoren gjemmer seg fra noen aliens ved å bli mennesklig aka mr Smith Blink dont move,dont blink... statuene kan drepe deg eller verre. Det helt utrolig at en episode kan være så bra selv om Doctoren nesten ikke er med i den. Moffat er genial the Sound of Drums en skikkelig intens episode ,der vi blir bedre kjent med the time Lords eller the Master generelt. Midnigth en kjempe bra episode ombord på et turist fly over planeten Midnigth. Denne viser virkelig hvordan mennesker kan forandre seg under press. jeg ELSKER Doctor Who Edit: vist jeg babler for mye i denne tråden er det bare å gi beskjed. så skal jeg prøve å skjerpe meg. Endret 16. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fin liste Og babel er bra Jeg kjenner ingen som ser på dr who in real life (bortsett fra samboeren min da). Så er kos å ha en sånn her tråd Human Natureder Doctoren gjemmer seg fra noen aliens ved å bli mennesklig aka mr Smith Er det den når hans virkelig jeg er i den klokka? *har glemt* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er det den når hans virkelig jeg er i den klokka?*har glemt* Jepp det er den elsker den episoden,og den forsettelse episoden selvsagt,selv om den ikke er like bra... Jeg kjenner selv ingen Whovians irl,noe jeg synest er veldig trist. så blir til at hver gang jeg finner ut noe nytt, blir det bare meg selv som er interesert i å høre men men.finnes mange forum her ute i denne vide verden som handler om the Doctor,men er kos å kunne snakke om det på Norsk...hehe Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg er så dårlig i engelsk så å skrive på andre forum hadde funka dårlig gitt. Kan lese, men ikke skrive (bare bitte litt) Dumme gubben hadde sletta alle de gamle episodene for å gjøre plass på maskina Er det mulig???? Jeg som ville se Husker jeg en periode hadde låta til dr who på tlf......var ingen som hadde hørt den før rare er dem Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg har heldigvis første sesongen på dvd... ettersom det er så dyrt med de andre ,1000 kr per serie på Outland uff.. blir resten sånn hysh-hysh... så du får trø til andre metoder,en vis bukt er altids åpen ellers ligger ute på både veoh oh megavid ... Doctor who theme sanger er foresten min ringetonen men vurderer å bytte til Doomsday Endret 17. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Nå er det ikke mange dager til Julespesialen. den blir opprinelig sent første juledag og vist vi er heldige blir den tilgjengelig for oss da også . men Jeg er ikke helt sikker på dette ettersom jeg ikke vet nøyaktig når den sendes. Så jeg vil bare ønske dere Doctor Who fans der ute en God Jul og jeg håper dere gleder dere til denne Julespesialen like mye som jeg. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 God Jul ja Jeg er så spent....og jeg får nok ikke sett den før det er 2009 Skal bort fra 1. juledag til nyttårsaften, så da får jeg ikke lasta den ned før jeg er hjemme igjen. *sukk* Det blir hardt Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 *glede seg* oooh Jul med Dr Who og barnslige lyst! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Og no er den ute Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er den??? ....wææææ... Og sambo er oppe å leser for sønnen sin i stede for å laste ned. For en prioritering Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Helt ærlig må jeg nok dessverre si at jeg var skuffet over denne episoden. Den kunne vært så mye bedre på så mange måter. men kanskje deler av grunnene er at jeg hadde alt for store forventninger. skal se den om igjen om noen dager og se om jeg får et annet inntrykk da. Jeg sier ikke at den var kjempe dårlig, men at den var ganske middelmådig, Og selvsagt hadde den sine øyeblikk. jeg likte veldig godt lille seansen der vi fikk se bilder av alle de forskjellige reinkarnasjonene av doktoren og jeg må innrømme at jeg lo godt da vi fikk se den soniske skrutrekkeren til den andre doktoren :!: og TARDISen hans selvfølgelig var helt genial en "its a Balloon" som Tennant sa ...HA... hva var det han sa det stod for: Tethered Aerial Release Developed In Style Så jeg kan ikke klage "any Doctor is better then no Doctor " jeg fikk foresten første sesongen av Torchwood av foreldrene mine til jul, Norsk utgave til og med ..yey.. Endret 26. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Da har jeg sett den og. Var og litt skuffet. Men jeg ble jo og veldig nyskjerrig på når den nye doktoren kommer. Ble veldig skuffet over "hundene", ligna på Labbetuss med hjernmaske. Var så veldig tydelig menneskelig syns jeg. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Da har jeg sett den og. Var og litt skuffet. Men jeg ble jo og veldig nyskjerrig på når den nye doktoren kommer.Ble veldig skuffet over "hundene", ligna på Labbetuss med hjernmaske. Var så veldig tydelig menneskelig syns jeg. Heilt enig. Også veldig lei av alle dei "fryktlige" Cyperman også... Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Heilt enig. Også veldig lei av alle dei "fryktlige" Cyperman også... Det var jo spennende første gang de var med. Men jeg syns de ble så tamme nå. Var jo ikke noe skummelt egentlig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) the Cyberman er som the Daleks altså bra i små doser jeg for min del liker bedre de mer "menneskelignende" skurkene som the marster, gutten som terroiserte london "are you my mummy" osv... ___________________________ Jeg tenkte også og informere om at neste episode kommer mest sannsynlig den 11.April 2009 Endret 1. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 the Cyberman er som the Daleks altså bra i små doser jeg for min del liker bedre de mer "menneskelignende" skurkene som the marster, gutten som terroiserte london "are you my mummy" osv... ___________________________ Jeg tenkte også og informere om at neste episode kommer mest sannsynlig den 11.April 2009 Gode nyheter Noen som vet hvem den neste doktoren er? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 *sukk* såååå lenge til?? Finne på i mellomtiden da...?! Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 *sukk* såååå lenge til?? Finne på i mellomtiden da...?! Er no ikke så lenge til Skulle no egentlig ikke begynne før 2010... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Noen som vet hvem den neste doktoren er? Jeg er kjempespent på hvem det blir ... vi får forresten vite det på Lørdag (3.januar) aka i morgen http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/7807742.stm http://www.bbc.co.uk/pressoffice/pressrele...02/doctor.shtml Endret 3. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå