Flaskepost Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har hørt rykter om julespesial ja. Men det er jo bare en episode-ting. Jeg vil ha maaaange. Får håper det blir noe TW eller lignende mens jeg venter da Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 The Sarah Jane Adventures har begynt igjen nå, det er jo en "lett" erstatning, når savnet er på det værste Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det så skikkelig kjedelig ut Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja det er jo ment for de litt yngre,lillesøsteren min for eks. er stor fan... Det går jo slik... SJA= barn TW= voksne DW= Alle Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 DW for alle? Det er jo skummelt til tider Da har vi begynt å laste ned denne dama sin serie *sukk* så får vi se Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) David Tennant forlater Doctor Who Link 1: BBC Link 2: BBC( David Tennant intervju) Link 3: Tv.com Endret 30. oktober 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) the next Doctor (julespesial) Christmas, 1851, and the Doctor meets a strange man in Victorian England - a man called The Doctor. But can either one of them protect the Earth from the approaching army of metal men? info: Wikipedia Teaser (førstepost er oppdatert) Endret 13. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Teasere er kansje ikke noe gøy,men spoilere derimot... Dette er fra Children in need 2008 Og viser den første scenen fra Julespesialen Gleder meg noe så sinnsykt Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Whaaaat? Forlate serien? Men nå er det ikke lenge igjen til julespess. WEEEEEEE Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hehe! fett! Ikke for å være rasistisk, men håper for ALL DEL at det ikke blir negern som blir den neste doktoren. Husker ikke navnet på mannen i farta, men det er vertfall en kulørt person det har svirret et del rykter om vil bli den neste doktoren. "Doktoren" på spoileren tror jeg ikke blir den neste... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg holder for øyeblikket på med et Doctor Whp maraton, som en oppvarming til julespesialen. og har derfor akkurat sett ferdig den første sesongen og oppdaget at eccelson var en "fantastic Doctor"(for å bruke doctorens egne ord.) Tennant er jo kjempe god han,men en helt annen type. men Eccleston var brilliant(der gjorde jeg det igjen)og burde fortjent mer enn bare en serie, jeg vet at det var hans eget valg,men allikevel. Lurer også på hvem som kommer til å overta etter Tennant,har lest at det er mange speculsjoner rund om den neste doctoren blir en kvinne,og jeg håper for gudskyld ikke det,det ville blitt helt feil. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 likte også veldig godt Eccelson. Vet du hvorfor han ikke gadd mere? Dr Who må jo være den ultimate rollen for en britisk skuespiller? (utenom 007) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg tror det var noe om at han ikke ville ble stemplet som the Doctor Han gav vist fra seg rollen allerede før den andre episoden hadde blitt sendt Link (BBC fra 2005) Endret 3. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg savner også Eccleston. Han var litt mer "dark" enn det David er. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nå skal jeg snart begynne på serie 3 av DW,og tenkte derfor å se den parallelt med TW serie 1. ettersom jack ender opp i DW i de siste episodene,men er det noen som vet hvordan den beste rekkefølgen er? Endret 4. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 husker ikke helt, men er det ikke ute i TW sesong 2 han havner der da? Jeg såifall ferdig Torchwood, før jeg så Dr Who. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) I den siste episoden av Torchwood serie 1,hører Jack the TARDIS og pairene fyker overalt. neste gang vi ser jack løper han etter Tardisen i episoden Utopia. Edit:fant scenene... Jeg fant ut at jeg fikk se Torchwood og doctor who inimellom hverandre slik at disse to iallefall kommer rett etterhverandre Uansett sesong avsluttningen av sesong 3 (snakker nå om Doctor who)var den beste "ever". og da mener jeg alle de tre siste eisodene,det var helt utrolig. særlig The Sound of Drums. den var utrolig intens og han som spilte the Master(John Simm, kjent fra Life on Mars) var også kjempebra i rollen, håper de bringer han tilbake på en elleranen måte(selv om jeg tviler på det) vet ikke mer dere men jeg håper det dukker opp flere Time Lords. _______________ anngående den nye sesongen av Torchwood,kan jeg kansje si det jeg vet.(selv om det ikke er noe mye) Det vil bli en historie på fem deler som sammen vil utgjøre serie 3 av Torchwood- children of earth. jeg vet er at den vil bli sendt tidlig i 2009 ,men vet enda ikke datoen . Endret 11. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det vil bli en historie på fem deler som sammen vil utgjøre serie 3 av Torchwood- children of earth. jeg vet er at den vil bli sendt tidlig i 2009 ,men vet enda ikke datoen . Dette høres bra ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå