Gå til innhold

Tråden for Doctor Who og andre "who" relaterte emner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

the next Doctor (julespesial)

Christmas, 1851, and the Doctor meets a strange man in Victorian England

- a man called The Doctor.

But can either one of them protect the Earth from the approaching army of metal men?

info: Wikipedia

Teaser

(førstepost er oppdatert)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hehe! fett! :)

Ikke for å være rasistisk, men håper for ALL DEL at det ikke blir negern som blir den neste doktoren. Husker ikke navnet på mannen i farta, men det er vertfall en kulørt person det har svirret et del rykter om vil bli den neste doktoren. "Doktoren" på spoileren tror jeg ikke blir den neste...

Lenke til kommentar

Jeg holder for øyeblikket på med et Doctor Whp maraton,

som en oppvarming til julespesialen.

og har derfor akkurat sett ferdig den første sesongen og oppdaget at eccelson var en "fantastic Doctor"(for å bruke doctorens egne ord.)

Tennant er jo kjempe god han,men en helt annen type.

men Eccleston var brilliant(der gjorde jeg det igjen)og burde fortjent mer enn bare en serie,

jeg vet at det var hans eget valg,men allikevel.

post-125252-1228301450_thumb.jpg

Lurer også på hvem som kommer til å overta etter Tennant,har lest at det er mange speculsjoner rund om den neste doctoren blir en kvinne,og jeg håper for gudskyld ikke det,det ville blitt helt feil.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg snart begynne på serie 3 av DW,og tenkte derfor å se den parallelt med TW serie 1. ettersom jack ender opp i DW i de siste episodene,men er det noen som vet hvordan den beste rekkefølgen er? :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

I den siste episoden av Torchwood serie 1,hører Jack the TARDIS og pairene fyker overalt.

neste gang vi ser jack løper han etter Tardisen i episoden Utopia.

Edit:fant scenene...

Jeg fant ut at jeg fikk se Torchwood og doctor who inimellom hverandre slik at disse to iallefall kommer rett etterhverandre :)

Uansett sesong avsluttningen av sesong 3 (snakker nå om Doctor who)var den beste "ever".

og da mener jeg alle de tre siste eisodene,det var helt utrolig.

særlig The Sound of Drums.

den var utrolig intens og han som spilte the Master(John Simm, kjent fra Life on Mars) var også kjempebra i rollen,

håper de bringer han tilbake på en elleranen måte(selv om jeg tviler på det)

vet ikke mer dere men jeg håper det dukker opp flere Time Lords.

anngående den nye sesongen av Torchwood,kan jeg kansje si det jeg vet.(selv om det ikke er noe mye)

Det vil bli en historie på fem deler som sammen vil utgjøre serie 3 av Torchwood- children of earth.

jeg vet er at den vil bli sendt tidlig i 2009 ,men vet enda ikke datoen . :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...