Gå til innhold

Tråden for Doctor Who og andre "who" relaterte emner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Good riddance.

Men ble skikkelig skuffa. Virker som at Russel T Davies tror at mere alltid er bedre.

Men skikkelig lol med tyske daleks. Men Davros dukker nok opp igjen ja. Lurer på hvem davros hadde "en arrangement" med. Cybermen kanskje.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Er virkelig denne " Bad Wolf Bay" i Norge?, og var dei der å spilte inn?

Nope. ... heheh "darlig oulv strandten". Høres jo ut som syk/pjuskete ulv! :)

Husker ikke navnet på stranden, men de nevner den i siste dr. who confidential episoden. Fant også en episode med Russel T Davies intervju som gikk morgenen etter finalen.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Likte ikke Martha i sesong 3, synes det var en ganske dårlig sesong.. Likte sesong 1,2 og 4 meget godt derimot. Rose er og blir min favoritt! Og selvfølgelig David Tennant som dr who. Skulle ønske sesong 2 ikke kosta 899 på platekompaniet.. altfor dyrt! kan kjøpe en og en del fra play.com eller dvdstrax, men blir ikke det samme :p på play.com har de masse dr who effekter!

Lenke til kommentar
Likte ikke Martha i sesong 3, synes det var en ganske dårlig sesong.. Likte sesong 1,2 og 4 meget godt derimot. Rose er og blir min favoritt! Og selvfølgelig David Tennant som dr who. Skulle ønske sesong 2 ikke kosta 899 på platekompaniet.. altfor dyrt! kan kjøpe en og en del fra play.com eller dvdstrax, men blir ikke det samme :p på play.com har de masse dr who effekter!

Heilt enig. Marta kom aldri opp på samme nivå som Rose, og til og med Donna..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noe som kanskje kan døyve den lange ventetiden til julespesialen er at Sarah Jane Adventures Sesong 2 starter opp 29 september. Sesong 1 var noe variabel: ifra veldig enkle og kjedelige historier, til episoder som i praksis hørte hjemme i moderserien Doctor Who. Som sagt, vanskelig å spå om kvaliteten (har unngått spoilere) , men personlig så foretrekker jeg litt Doctor Who framfor ingenting...

Lenke til kommentar
Noe som kanskje kan døyve den lange ventetiden til julespesialen er at Sarah Jane Adventures Sesong 2 starter opp 29 september. Sesong 1 var noe variabel: ifra veldig enkle og kjedelige historier, til episoder som i praksis hørte hjemme i moderserien Doctor Who. Som sagt, vanskelig å spå om kvaliteten (har unngått spoilere) , men personlig så foretrekker jeg litt Doctor Who framfor ingenting...

Helt klart! Jeg gleder meg mye til nye SJS Adventure episoder!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...