Kiro Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Er det forresten noen som vet om det er mulig å få fatt i doctor Who effekter her i norge? har veldig lyst på en Doctor Who T-shorte eller kansje en sonic screwdriver Lenke til kommentar
martbo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har aldri sett det i fysisk butikk i Norge, men vil tro at Ebay/amazon kan være behjelpelig. Selv kjøpte jeg Sonic Screwdriver, Tardis (sparebøsse) og radiostyrt Dalek i en nerdebutikk i Edinburgh Lenke til kommentar
kjetulf Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Journey's End blir lastet opp på diverse torrent-steder i løpet av de neste timene. Jeg er SPENT! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nå må de skynde seg før jeg sprekker her jeg sitter Lenke til kommentar
kjetulf Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg og! Jeg har klart å holde meg fullstendig spoiler-free, men ikke lenge om de ikke skynder seg! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Warpx: tviler. I såfall tror jeg det ville blitt en kjip løsning. Samtidig... trynet på darvos hadde sikkert blitt langt! Hva sa jeg? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jippi. Vi har endelig blitt kvitt Donna. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja kommer ikke til å savne henne Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Good riddance. Men ble skikkelig skuffa. Virker som at Russel T Davies tror at mere alltid er bedre. Men skikkelig lol med tyske daleks. Men Davros dukker nok opp igjen ja. Lurer på hvem davros hadde "en arrangement" med. Cybermen kanskje. Endret 6. juli 2008 av JKJK Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ja denne episoden var nok litt "brødskive-med-alt-pålegget-du-har-i-kjøleskapet". Ganske tilpasset A4 kjernefamilien. Endret 6. juli 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Generic Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Er virkelig denne " Bad Wolf Bay" i Norge?, og var dei der å spilte inn? Endret 6. juli 2008 av Generic Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 bye bye Rose, bye bad Doctor. Da ble det vel 2 nye medlemmer til Torchwood? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Er virkelig denne " Bad Wolf Bay" i Norge?, og var dei der å spilte inn? Nope. ... heheh "darlig oulv strandten". Høres jo ut som syk/pjuskete ulv! Husker ikke navnet på stranden, men de nevner den i siste dr. who confidential episoden. Fant også en episode med Russel T Davies intervju som gikk morgenen etter finalen. Endret 7. juli 2008 av JKJK Lenke til kommentar
fomle_ Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Likte ikke Martha i sesong 3, synes det var en ganske dårlig sesong.. Likte sesong 1,2 og 4 meget godt derimot. Rose er og blir min favoritt! Og selvfølgelig David Tennant som dr who. Skulle ønske sesong 2 ikke kosta 899 på platekompaniet.. altfor dyrt! kan kjøpe en og en del fra play.com eller dvdstrax, men blir ikke det samme på play.com har de masse dr who effekter! Lenke til kommentar
Generic Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Likte ikke Martha i sesong 3, synes det var en ganske dårlig sesong.. Likte sesong 1,2 og 4 meget godt derimot. Rose er og blir min favoritt! Og selvfølgelig David Tennant som dr who. Skulle ønske sesong 2 ikke kosta 899 på platekompaniet.. altfor dyrt! kan kjøpe en og en del fra play.com eller dvdstrax, men blir ikke det samme på play.com har de masse dr who effekter! Heilt enig. Marta kom aldri opp på samme nivå som Rose, og til og med Donna.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Man finner mye fett på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=PVIT39zf-vc...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=oBiba-sVmso&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=8kZK2jroJdk&NR=1 Les under "more" på filmene. Det er flere bilder av denne fyren fra 2008 christmas filmingen. Lenke til kommentar
Volturi Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Noe som kanskje kan døyve den lange ventetiden til julespesialen er at Sarah Jane Adventures Sesong 2 starter opp 29 september. Sesong 1 var noe variabel: ifra veldig enkle og kjedelige historier, til episoder som i praksis hørte hjemme i moderserien Doctor Who. Som sagt, vanskelig å spå om kvaliteten (har unngått spoilere) , men personlig så foretrekker jeg litt Doctor Who framfor ingenting... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Noe som kanskje kan døyve den lange ventetiden til julespesialen er at Sarah Jane Adventures Sesong 2 starter opp 29 september. Sesong 1 var noe variabel: ifra veldig enkle og kjedelige historier, til episoder som i praksis hørte hjemme i moderserien Doctor Who. Som sagt, vanskelig å spå om kvaliteten (har unngått spoilere) , men personlig så foretrekker jeg litt Doctor Who framfor ingenting... Helt klart! Jeg gleder meg mye til nye SJS Adventure episoder! Endret 10. september 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Begynner ikke Dr Who igjen før i 2010? Min samboer sa det nå i dag, trodde det begynte nå snart jeg. *gråteenmasse* Jeg som gleda meg sånn... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Tror nok det blir en julespesial i år også. og de "snakket" om å lage en miniserie slik som de skal gjøre med Torchwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå