Generic Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Steik!!!!! ep.12 var UTROLIG BRA! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Gu jeg hater cliffhanger episoder Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Syntes faktisk episoden var ganske dårlig, jeg Episoden bruker lang tid til å bygge opp til en cliffhanger. En sikkelig blue balls-episode. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 HYL! En god gammeldags cliffhanger! slik som i den orginale serien! Egentlig hadde jeg håpet på at episoden ble brukt til å fortelle mer histrorien rundt, men det ble mest action. Forhåpentligvis så får vi mer om det i siste episode. OG HVEM SKAL SPILLE DEN NYE DOKTOREN!?!?!?! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Den må jeg si at jeg likte veldig godt. Meget spennende, blir spennende å følge med på neste episode Bare jeg som værer problmer? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2511569.ece Endret 30. juni 2008 av macfjott Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Bare jeg som værer problmer? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2511569.ece vi er fordømt Endret 30. juni 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Generic Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Bare jeg som værer problmer? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2511569.ece vi er fordømt Neida, vi har doktoren Lenke til kommentar
Generic Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hvordan kan David Tennant dø no i sesong 4, vist han skal vere med i sesong 5? Endret 30. juni 2008 av Generic Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kanskje han ikke regenererer til noen annen likevell? Men at regenereringa går gæærnt og han blir værende seg selv? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Kanskje han ikke regenererer til noen annen likevell? Men at regenereringa går gæærnt og han blir værende seg selv? Det var det jeg og tenkte:) Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Bra episode, men de kunne latt vær å ha med gamla og ungen. Har lest at han regenerer til to doktorer, dvs. han får en kopi av seg selv. Vet ikke hvor mye man skal stole på sånne rykter da. Hvorfor kan ikke dette være en spoiler-tråd? Irriterende å måtte klikke på spoilere i hytt og pine. Endret 2. juli 2008 av WarpX Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Warpx: tviler. I såfall tror jeg det ville blitt en kjip løsning. Samtidig... trynet på darvos hadde sikkert blitt langt! Syns vi skal tillate spoilers uten spoilertag jeg også. Syns det bare var kult at SJS var med. Ser fram til neste sesong der og jeg! Egentlig sitter jeg med en usikkerhetsfølelse på framtiden til dr. who serien, selv om den er banket ut 2010. Elsker serien, så jeg hadde definitift tålt at BBC hadde ofisielt gått ut og sagt at dr. who skal leve videre i mange år framover. Men vi har heldig vis de gamle seriene da. Tom Baker var jo konge! Endret 1. juli 2008 av JKJK Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 består ikke sesong 5 bare av 4 spesials? Eller er det pause på 1 år nå. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 4 specials er det som hittil er flagget ja. Men har sett sitert flere steder at det kan være åpning for mer. Men tviler. I 2010 skal det vistnok bli fullsesong igjen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 blir spennende å se hvem som blir ny doctor, eller om de bryter med tradisjonen, og lar Tennant fortsette. og blir vi kvitt annoying Donna? *prays for Rose* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) I Doctor who guiden i SFX bladet(april utgaven) stod det som overskrift " we have a Twenty year plan" i teksten står det blandt annet at de ikke kommer til å gjøre det slik som amerikanske serier som varer i 7/8 år,men kommer til å forsette så lenge de kan. så alt tyder på at doctor who kommer til å vare lenge(forhåpentligvis) denne omgangen også BTW: håper David Tennant forsetter som the Doctor Endret 1. juli 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) De sier det ja, men det er høyere hold i BBC som må banke grønt for hver sesong. Og BBC har jo ikke akurat vært så veldig intelligente når det kommer til å ta vare på -eller sette pris på doctor who tidligere: http://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_Who_missing_episodes Men om det så skulle stemme, så er det jo RÅTT Du gidder ikke å scanne den artikkelen btw? edit: ser ut som at tennant blir holdene på en liten stund til iaf....kanskje...maybe....teoretisk....tja: http://tvjunior.wordpress.com/2008/06/30/a...led-doctor-who/ Endret 1. juli 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) har desverre ikke scanner her jeg er nå,men kan se om jeg kan få gjort det så snar som mulig Edit: fant dette,men det er om artikelen link Endret 1. juli 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå