Generic Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nå har denne sesongen vært så utrolig dårlig at det er skremmende da. Så selv om denne kanskje er den beste denne sesongen, synes jeg ikke den holder særlig mål med de i de to første sesongene. Det er lite trolig at Billie Piper kommer tilbake for godt, det har hun gjort klart tidligere. Enkelte episoder har vert dårlige. Men det har blitt bedre dei 2 siste episodene, for håpe det fortsette slik Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jøss... visste ikke at det fantes dr. who fans her (trodde nesten jeg var den eneste i norge ). Uansett KONGE! Men! DÆKEN! Så dere prewiev'en til 4x11, Turn Left?!!! Jeg får IKKE sove i natt! Er dette bilde fra en tidligere episode, eller kan det være en spoiler for neste??: http://www.fanpop.com/spots/doctor-who/images/41897 Spoilers: Episode 4x11 - Turn Left: Episode 4x12 - The Stolen Earth (1) Episode 4x13 - Journey's End (2) Spoiler: Ser ut til at det kan bli en hesblesende sesongavsluttning med det nytt dalek-imperie! Gleder meg som en unge! BIG BIG SPOILER http://spoilertv.blogspot.com/2008/06/doct...aked-photo.html Endret 15. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Generic Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jøss... visste ikke at det fantes dr. who fans her (trodde nesten jeg var den eneste i norge ). Uansett KONGE! Men! DÆKEN! Så dere prewiev'en til 4x11, Turn Left?!!! Jeg får IKKE sove i natt! Er dette bilde fra en tidligere episode, eller kan det være en spoiler for neste??: http://www.fanpop.com/spots/doctor-who/images/41897 Spoilers: Episode 4x11 - Turn Left: Episode 4x12 - The Stolen Earth (1) Episode 4x13 - Journey's End (2) Spoiler: Ser ut til at det kan bli en hesblesende sesongavsluttning med det nytt dalek-imperie! Gleder meg som en unge! BIG BIG SPOILER http://spoilertv.blogspot.com/2008/06/doct...aked-photo.html Ja, neste episode blir HEILT SJUK!!! Bilde du viser til er ikke en spoiler, men frå sesong 2, episode 1. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) damn! Lurer på om han regenererer i denne sesongen? Tviler sterkt, da det ikke har blitt bekreftet hvem som skal være den 11. doktoren. Men hadde vært digg! Endret 17. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) ... Endret 17. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Nå skremte jeg meg selv veldig. Gikk inn på en rapportering som sa at det hadde vært fint å legge til spoilertag i et innlegg, og mens siden lastet kom jeg på at jeg ikke hadde sett den nyeste episoden selv enda. Glad spoilertag var fikset allerede Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Innlegg som bryter med retningslinjenes punkt 8 er fjernet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Vær vennlig og ikke kommenter dette innlegget, da det er offtopic i tråden. Ta eventuelle kommentarer på PM Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Nå skremte jeg meg selv veldig. Gikk inn på en rapportering som sa at det hadde vært fint å legge til spoilertag i et innlegg, og mens siden lastet kom jeg på at jeg ikke hadde sett den nyeste episoden selv enda. Glad spoilertag var fikset allerede 1: Øh.. rapportering? Er ikke du brukermoderator? Kan ikke du avstraffe slike slappinger som meg; selv? 2: hehehe... signatur: The daleks are coming. SPOILERTAG! SPOILERTAG! :!: Anyway... sorry for at jeg glemte tag'en. Ble "litt" ivrig da jeg oppdaget at det finnes dr.who tilhengere her på forumet. Noen som vet av andre norske dr. who communities enn vi stakkarslige her? Noen som har noe peiling på hvor mange i norge som ser på/samler på dr. who? Har inntrykk av at det er tilnermet ikke-eksisternde. Endret 17. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg har iallefall skaffet 2 nye seere Lenke til kommentar
Generic Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå skremte jeg meg selv veldig. Gikk inn på en rapportering som sa at det hadde vært fint å legge til spoilertag i et innlegg, og mens siden lastet kom jeg på at jeg ikke hadde sett den nyeste episoden selv enda. Glad spoilertag var fikset allerede 1: Øh.. rapportering? Er ikke du brukermoderator? Kan ikke du avstraffe slike slappinger som meg; selv? 2: hehehe... signatur: The daleks are coming. SPOILERTAG! SPOILERTAG! :!: Anyway... sorry for at jeg glemte tag'en. Ble "litt" ivrig da jeg oppdaget at det finnes dr.who tilhengere her på forumet. Noen som vet av andre norske dr. who communities enn vi stakkarslige her? Noen som har noe peiling på hvor mange i norge som ser på/samler på dr. who? Har inntrykk av at det er tilnermet ikke-eksisternde. Ja, Doctor Who er alt for lite utbredt her i Norge. Hadde vert kjekt vist det kom på norsk tv Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ja, Doctor Who er alt for lite utbredt her i Norge. Hadde vert kjekt vist det kom på norsk tv Det går da på NRK2, samt SVT og BBC, så det er ikke så vanskelig å få med seg. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Ja, Doctor Who er alt for lite utbredt her i Norge. Hadde vert kjekt vist det kom på norsk tv Det går da på NRK2, samt SVT og BBC, så det er ikke så vanskelig å få med seg. Har ikke jeg fått med meg Kor mange sesonger viste NRK2 ? Endret 18. juni 2008 av Generic Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Husker ikke. Fulgt aldri med på TV. Orket ikke å lese igjennom siden, men du vil trolig finne svaret her Endret 18. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Bad Wolf, Bad Wolf ,BAD WOLF denne episoden var ganske tam ,men slutten ooo....... BAD WOLF gleder meg sinnsykt til neste gang alle kommer tilbake Rose,Martha ,Jack Sarah jane smith tilogmed Gwen kommer så det ut som... det blir som en sammenslåing avDoctor who, Torchwood og the Sarah jane adventure.... cant wait Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Denne episoden gjorde det klart at de ikke ville kvitte seg med Donna. H@#!¤% Verste episoden noen sinne. Hadde jeg ikke investert så mye tid i serien, hadde jeg gitt den opp for lenge siden. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Vel, Catherine Tate (Donna) er en bra skuespiller, har store pupper (somewhat) og er ikke hemmelig forelsket i doktorn, om ikke annet. Men kan ikke si at jeg akkurat vil savne henne når/om hun forsvinner... Endret 22. juni 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Denne episoden er den klart beste by far denne sesongen. Moffat er en genial skribent/forfatter (eller hva man kaller det). Det sier kanskje noe om kvaliteten på denne sesongen, for den episoden var ikke i nærheten av det Moffat kan prestere. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nei, likte ikke denne episoden Håpe på at neste blir bedre Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Kan godt hende at donna flunker ut for det. Ref. spåkjerringa: "what are you, and what will you become". Kanskje hun blir et supervåpen mot darvos. Doktoren snakket jo litt rundt at hun var spesiell. Torchwood skal også bli kraftig endret etter det jeg har skjønt. Freema går inn som skuespiller og det skal vistnok bli mer kontinuitet mellom episodene. Synes episoden _egentlig_ var ganske bra, når man har fått tygdt litt på den. Ganske fin måte å implementere rose på. Jeg er vel en av få som vil ha tilbake Billie Piper i Dr. who på permanent basis, men sjangsen for det er vel heller lite. http://community.tvguide.com/blog-entry/TV...son-3/800040744 Fans, however, may not be so happy with the mere five hours slated for next season. "We've decided to do a five-part mini-series, one big story that will run during one week," says Gardner, adding, "I wanted to make a really big noise about the show." So far, the BBC has only green lit these five hours, but there could be more, we're told. When (or even whether) BBC America will run the mini-series has yet to be decided. — Ileane Rudolph Jævlig synd at både Dr. who og Torchwood blir miniserier i sin neste sesong. Dr. who skal vist bare gå som 4 episoder i 2009, og komme tilbake som fullserie i 2010. Endret 23. juni 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Generic Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Episoda var nok mer som ei oppbygging til neste episode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå