River Song Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Benedict Cumberbatch Nei... vet ikke jeg. Er jo endel som spekulerer i om "Missy" er the master, men det tror jeg egentlig ikke... håper hun er noe helt nytt, jeg synes kanskje det begynner å bli litt mye gjenbruk? Jeg er mektig lei daleks og cybermen, finn på noe nytt da... de er jo klassikere, og hører med, men hvor mange hundre ganger skal doctoren bekjempe og "utrydde" dalekene da? Og Cybermennene er tåpelige synes jeg, aldri likt dem. De er jo egentlig veldig høyteknologiske, men hvorfor oppfører de seg og ser ut som noe som en liten unge kunne funnet på Har forhåpninger til Missy, er vel det hun planlegger som blir the end game denne sesongen. Liker den nye doktoren tror jeg, men første-episoden var slapp, sett bort fra de siste minuttene i "the promised land". Lenke til kommentar
River Song Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) hva synes folk om denne sesongen? Jeg for min del synes aldri den fikk startet ordentlig, og på lørdag er det allerede del 1 av sesongfinalen... jeg synes episodene har vært ganske tynne egentlig, og veldig enkeltstående. de små dryppene med Missy har nesten vært de eneste lyspunktene... episodene har sånn sett vært ok, men savner noe mer, slik det har vært i de forrige sesongene, der det hele tiden har kommet små hint til noe stort som skal komme. I denne sesongen har de bare lagt til 2 sekunder med Missy her og der, men ikke gitt oss noe mer. Og da vil heller ikke "wow" faktoren mtp. finalen være særlig høy, tenker jeg. Fordi det ikke er lagt opp til noen store aha-opplevelser. Og hva skjedde egentlig med Gallifrey? Jeg trodde de fremtidige sesongene kom til å handle i større grad om å finne igjen planeten. Men det blir jo ikke nevnt i det hele tatt. D Capaldi en god skuespiller, men usikker på om jeg synes han er en god doctor. Endret 27. oktober 2014 av River Song Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Du og jeg har helt forskjellige oppfatninger angående denne sesongen hvertfall, synes det er få episoder som har vært dårlig. Synes at Capaldi har vært en utrolig god Doctor, en mye mer seriøs og mørkere Doctor enn tullete Matt Smith. Favorittepisoden til nå har uten tvil vært "Listen", og "In to the Dalek", denne sesongen har mere handlet om Clara enn Doctoren og Gallifrey, noe som kanskje tyder på at hun forsvinner i siste episode eller julespesialen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg liker ikke Capaldi sin doctor. Ikke misforstå, for han er en veldig god skuespiller, men det er noe som ikke stemmer. Synes doctoren er en skikkelig "drittsekk" denne sesongen, og kjemien mellom han og klara er bare helt merkelig. :/ Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Syns alltid det er vanskelig med en ny doktor. Gav nesten opp hele serien da Matt Smith tok over, men starta igjen og fant ut at han var bra. "Listen" var fantastisk, men syns kvaliteten har vært litt varierende denne sesongen. Lenke til kommentar
River Song Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Jeg likte ikke Eccleston, så ble glad da Tennant tok over. Var litt uvant den første episoden med Smith, men ble veldig fort vant med ham, og likte ham veldig godt. Capaldi har jeg enda ikke blitt vant med. Det har ikke noe med at han er eldre enn de forrige, mindre kjekk osv osv, men det handler om at jeg synes ikke han har den doctor-viben. Ellers så har han ikke fått gode nok episoder å spille i. De trenger ikke være morsomme og useriøse hele tiden, men Capaldi har litt for mye alvor, og jeg får ikke tak i personligheten hans. Men gleder meg til i kveld iallefall, blir spennende. Lenke til kommentar
River Song Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Ok, NÅ begynte jeg å like Capaldi Trengte en slik episode, i skikkelig Doctor Who-ånd. Missy er herlig gal, genialt valg av skuespiller må jeg si, håper ikke neste episode er den siste vi ser henne i! Moffat sine episoder er de beste synes jeg. Endret 2. november 2014 av River Song Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Noe av problemet med sesong åtte er at kjemien mellom Clara og doktoren er altfor twee. Hvis jeg ville sett Gilmore Girls ville jeg satt på Gilmore Girls. Peter Capaldi har et enormt repertoar, men han er dårlig på "søt". Likevel prøver de å få ham til å være det. Føler ofte at replikkene er skrevet for en annen skuespiller. Det til tross - forrige episode var grom, selv om jeg synes Cybermen er de dølleste fiendene noensinne. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 The Master reborn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå