slipten Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 litt av en episode. Dr who skuffer ikke. irrriterenede at jeg ikke klarte å finne ut hvem melody var, uansett en finfin sesongavsluting 1 Lenke til kommentar
Vinterfall Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Halvsesongavslutning, det er ikke over ennå! Vi må bare smøre oss med tålmodighet til høsten. Let's kill Hitler er det sykeste episodenavnet så langt så må si at jeg har store forventninger til den Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg må si jeg likte første halve sesongen Det virker som Dr.who har fått større budsjett denne runden! Men de to flesh-episodene synes jeg var dårlige.... For øvrig parkerte Elisabeth Sladen tøflene forleden også Trist! Jeg som trodde det kom til å bli enda en sesong med Sarah Jane adventures.... Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Blir derimot ny Torchwood sesong Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Selv er jeg faktisk litt skuffet over første halvdel. Det var et par-tre GODE episoder, men resten har vært helt ok. Etter alle promoene som fikk meg til å fryse på ryggen har dette dessverre vært en skuffende opplevelse. Får håpe Moffat viser hva han kan og snurrer alt sammen, slik han gjorde forrige sesong! litt av en episode. Dr who skuffer ikke. irrriterenede at jeg ikke klarte å finne ut hvem melody var, uansett en finfin sesongavsluting Jeg fikk spoila navnet Melody etter første episode. Det var ikke så vanskelig å koble det etter å ha sett den episoden Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Da var denne sesongen over også. Siste episode syntes jeg var GENIAL. Synd det ikke kan gå Dr who epsioder hele året Må vente til jul nå. Ang siste torchwood sesongen så vet jeg ikke helt hva jeg synes. Mye bra, slutten var interessant, men jeg vet ikke om jeg liker at Torchwood / Starz konseptet. Både dr who og torchwood har blitt for amerikanisert synes jeg. Det har liksom ikke den samme britiske sjarmen lenger. Det finnes mange nok gode amerikanske serier om en ikke skal ødelegge dr. who og torchwood. Har bynt å sett (2 første episodene) av Sara Jane ... litt spent på hvordan de avslutter serien etter som hun døde før den ble ferdig innspilt. Lenke til kommentar
Sarphire Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sjekket Diskusjon.no for Doctor Who relaterte tråder før, bah! Har nettopp kommet hjem fra Metrocon i Stavanger (22. Oktober), og der møtte jeg på fellow Whovians people <3 Var en som "cosplayet" en T.A.R.D.I.S., en som cosplayet den 11th Doctor, og et par andre awesome folk. Han som var the Doctor, hadde iPad med seg, så vi stod/satt og så på Doctor Who episoder og mimret hehe. Jeg gikk rundt med min "Bow ties are cool" button - har egentlig en "Geronimo" button også, men klarte jo så klart å glemme den. *sukk* Holder nå på å finne et sted jeg kan få tak i the 11th Doctor's sonic screwdriver (pennen, den ekte skrutrekkeren og replicaen), men jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal kjøpe den fra. Har funnet flere steder som virker billige nok, men når jeg leser på de forskjellige anmeldelsene fra stedene, blir jeg litt mer usikker på om jeg vil kjøpe de derifra. Skulle så gjerne kjøpt fra play.com , men de shipper jo ikke elektroniske stuff til andre land enn innenfor Storbrittania. Bah. Men jeg tenker å kjøpe the Master's fob watch derifra da. Eller fra thinkgeek.com . Det ser ut som om de koster omtrent det samme begge steder. Noen andre som kan anbefale et sted å kjøpe D.W. ting fra? Er liksom en ting å lese anmeldelser fra andre på nettet, og å høre det fra andre norske Whovians Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tenkte at jeg skulle sjekke ut Dr. Who, men jeg lurer på om det har noen hensikt å se fra to sesonger bak f.eks? Ser at serien går ganske langt bak, å hadde ikke vurdert å gå gjennom alt. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) I det tilfelle ville jeg ha sett i fra 2005, da serien begynte igjen etter noen års pause. Ellers er det greit å begynne i det serien skifter doktor, altså 2 sesonger bak da Matt Smith overtok rollen. Endret 31. oktober 2011 av Wacom 1 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 takker. 2005 ser ut som et greit utgangspunkt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Orket faktisk ikke og se ferdig Miracle day, dvs Torchwood series 4, som ble totalt amerikansiert. Makan til møkk Når er det noe mer Dr Who? 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Så hva mener folk om at Matt Smith gir seg som den 11 doctoren? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Så hva mener folk om at Matt Smith gir seg som den 11 doctoren? Synes det er helt greit. Fikk aldri sansen Smith egentlig. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen som så 50års episoden sist lørdag da? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) 50årsepisoden var veldig bra storymessig. Likevell synes jeg den manglet noe, men den baner definitivt vei for nye eventyr! Kommer til å se den flere ganger. Er veldig spent på juleepisoden Endret 2. desember 2013 av JKJK Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Noen som kan anbefale nettsider hvor jeg kan kjøpe sonic screwdrivere? Har sett litt på thinkgeek.com, men vil se om det er noen andre som leverer litt nærmere Norge også. Lenke til kommentar
River Song Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Noen som kan anbefale nettsider hvor jeg kan kjøpe sonic screwdrivere? Har sett litt på thinkgeek.com, men vil se om det er noen andre som leverer litt nærmere Norge også. BBC selger vel i nettbutikken sin, men vet ikke hvordan de er i forhold til pris. Tror ikke det er så avskrekkende egentlig, og da vet du at du får "orginalene". Jeg er veldig spent på neste sesong og hvordan Capaldi sin doctor kommer til å bli. Min favoritt var nok David Tennant, men likte Matt Smith veldig godt og. Må nok si at storyen med the Ponds og River Song var min favoritt. Var bra etter det og, men nja... Clara Oswald er litt kjedelig synes jeg. Endret 26. februar 2014 av River Song Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Noen som kan anbefale nettsider hvor jeg kan kjøpe sonic screwdrivere? Har sett litt på thinkgeek.com, men vil se om det er noen andre som leverer litt nærmere Norge også. BBC selger vel i nettbutikken sin, men vet ikke hvordan de er i forhold til pris. Tror ikke det er så avskrekkende egentlig, og da vet du at du får "orginalene". Jeg er veldig spent på neste sesong og hvordan Capaldi sin doctor kommer til å bli. Min favoritt var nok David Tennant, men likte Matt Smith veldig godt og. Må nok si at storyen med the Ponds og River Song var min favoritt. Var bra etter det og, men nja... Clara Oswald er litt kjedelig synes jeg. Ok. Har sett litt på nettbutikken til BBC, men det virker som de ikke alltid har de inne på lager (ganske forståelig egentlig ) . Jeg er også veldig spent på Capaldi, og ikke minst hvordan hans sonic screwdriver blir. Lenke til kommentar
River Song Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg skal bestille meg en "my other ride is a tardis" bilmagnet nå Må jo til!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Noen forhåpninger hvem den nye "The Master" blir? Går jo sterke rykter at han returnerer, og at John Simm regenerer seg til et nytt fjes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå