Baron Baron Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg så sluttepisodene på de to siste sesongene igjen i går, og jeg mener fortsatt at Tennant var bedre. Tennant og Smith kjemper om førsteplassen til meg - om det er sesong 2 Tennant. Selv om han fortsatt var helt sinnsykt god, følte jeg at han ble litt mer en karikatur av sin egen karakter i de to siste sesongene. Jeg synes også Matt har litt mer "Doktor"-følelse over seg enn både Chris Eccleston og David Tennant hadde, han er litt mer alien. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg må si jeg likte Tennant bedre som the Doctor, men nå har jo ikke Matt fått en skikkelig sjansje til å vise hva han kan enda. Han kan jo bli like genial eller bedre. Husker jeg var veldig skeptisk til Tennant når han tok over. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Enig meg deg Lufen. Tennant vokste veldig gjennom sesongene. Jeg synes foreløbig at episodene har for lite story/historie i seg til at det blir god dr.who. Episode 06 synes jeg ikke var noe særlig, men e07 lover bra!! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hahah! Dead ringers har gått meg hus forbi! Digg den parodien på toget!! http://www.thedoctorwhosite.co.uk/linkedshows/dead-ringers/ Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hepp! Har dere sovnet hele gjengen eller? Etter å ha sett ep12 ... sier jeg bare: WHAT THE FUCK!? http://tardis.wikia...._6_(Doctor_Who) Det blir visstnok en julespesial og en sesong 6 med Matt Smith og Karen Gilligan Men først, om 6 dager, season finale! Endret 20. juni 2010 av JKJK Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ikke sovet, men har falt litt ut av forumverden.Har litt med at jeg aldri klarer å tenke klart rett etter jeg har sett episoden, så tar noen dager før jeg er 100% sikker på hvor godt jeg faktisk likte den. men likevel: :o til både at det er sesongfinale og at det til ny sesong. Elsker rett og slett denne sesongen (og Matt Smith). Men det har bare gått så altfor fort... sesongene burde virkelig være lengre. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg var ikke så begestret for epsioden først, men etter å ha sett den en andre gang, er jeg solgt Sesongen generelt er jeg mer lunken til, men det kommer litt an på hvordan slutten blir. Mange av episodene kan få ny piff når ting blir oppklart. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hva i all verden var det med denne sesongen? Den var jo så kort. *sukk* Men jeg tror jeg kan like denne nye doctoren, selv om han har et eller annet over seg som jeg ikke er helt fornøyd med. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Da har jeg fått somla meg til og sett sesongen også, og dessverre savner jeg Tennant stort, de skoene klarte ikke Matt Smith og fylle. Han er sjarmerende på sin måte, og Gillian er jo søt, selv om hun ikke blir noen Piper. Siste episode er jo ett paradoks når det gjelder tidsreiser, han kunne jo ikke redde seg selv! Basta! Og hvordan ble Amy levende igjen? Fint det kommer en Christmas special, og får håpe sesong 6 blir noe lengre. Noen teorier hvem River er? Tydeligvis er hun gift med the Doctor ! Litt om christmas special: http://www.bbc.co.uk/doctorwho/dw/news/bulletin_100712_03 Endret 10. september 2010 av -iL- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen teasere til neste sesong! http://blastr.com/2010/09/14-awesome-doctor-who-season-6-teasers-revealed.php Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sara Jane adventures har jo også startet. Ble ikke imponert av den første dobbeltsesongen, men ... litt whoism er bedre enn ingen whoism. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=98x9FwsqzHQ&feature=player_embedded Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som har sett Christmas Carol enda? bra? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som har sett Christmas Carol enda? bra? Episoden er vel verdt å få med seg, og med Michael Gambon som den onde personen, som holder en hel planet som gissel ved hjelp av tåke og flygende haier, hva mer kan man ønske seg til jul? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Var en helt grei episode, ikke noe spesielt bra eller dårlig. Hyggelig å se de igjen da Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg er i grunn enig med Atsjonas. Ble ikke fryktelig imponert, men episoden var helt grei. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 The Dr. is back in action with the old gang . flott å få en Dr. who dose igjen 2 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jepp fint med en ny runde . Har ikke sett den enda men håper den er bra. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det er så godt å ha Doctor Who tilbake! Første episode var ikke veldig bra, men episode 2 syntes jeg var veldig bra. Lover godt for resten av sesongen. 2 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 !!!!!!!!!!!!!!! 5 episoder med Doctor who og jeg har ikke fått det med meg!!!! Krise... KRISE!!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå