Baron Baron Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 I alt dette mylderet om den neste Doktoren, har jeg helt glemt at det fortsatt er 3 episoder til med David Tennant, og både en trailer til Waters of Mars og de siste episodene ble vist på Comic-Con i dag. WoM-traileren ble lagt opp for 10 minutter siden, til tross for at vi utenfor england ikke får se den før noen folk laster den opp, mens traileren til de siste episodene blir ikke gjort tilgjengelig for oss dødelige før om en stund. Men en god beskrivelse av begge trailerene, pluss en del mulige spoilere finner dere her Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hvis vi tenker oss om har vi mye av Tennant igjen foran oss, for nå må du ikke glemme den dobbelt episoden av SJA han skal være med. Gleder meg til å se traileren. Prøvde forsåvidt å følge comic-con på twitter. Men det ble bare for mye stress. Ønsket bare mer, og mer at jeg var der selv. Edit: Se filmen hos Youtube Endret 27. juli 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Og her er jammen traileren til finalen. Ikke helt topp kvalitet, dessverre. Det er en viss sjanse for at traileren blir fjernet, så jeg foreslår å se den fort. Endret 27. juli 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ikke akurat den beste traileren.... men likevell så kjenner jeg at jeg blir rimelig psyked Gleder meg! Lenke til kommentar
RedRum8 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Jeg vet ikke om noen har tenkt over det, men The Waters of Mars kan faktisk være et anagram av Wars of the Master. Det kan være en tilfeldighet, men det virker litt søkt. Og på traileren til End of Time, virker det jo som om han kommer innom en tur. Håper bare Simm får fortsette å spille ham. Han var fantastisk i sesong 3. Endret 14. august 2009 av RedRum8 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 The Sarah Jane Adventures starter opp den 15.Oktober! Og dobbelt episoden "The Wedding of Sarah Jane Smith" hvor David Tennant er med som Doktoren vil bli sendt Torsdag 29, og Fredag 30 oktober. Gleder meg. Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Bilder fra filmingen i dag: Akkurat nå er det høyst sannsynlig den første episoden i sesong 5 som filmes. Scenene som filmes nå tar visstnok sted i landsbyen Leadworth i 1995. Dette skjer tydeligvis like etter regenerasjonen, siden Matt Smith har på seg en ganske opprevet versjon av David Tennants kostyme. Merk også at Karen Gillan er utstyrt i en noe merkelig politiuniform. Fler bilder her og her Kan også legge til at den nye logoen for serien vil bli lagt ut på BBCs sider i morgen tidlig klokken 8 (9 norsk tid)! Kilde Endret 5. oktober 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bilder fra filmingen i dag: Akkurat nå er det høyst sannsynlig den første episoden i sesong 5 som filmes. Scenene som filmes nå tar visstnok sted i landsbyen Leadworth i 1995. Dette skjer tydeligvis like etter regenerasjonen, siden Matt Smith har på seg en ganske opprevet versjon av David Tennants kostyme. Merk også at Karen Gillan er utstyrt i en noe merkelig politiuniform. Fler bilder her og her Kan også legge til at den nye logoen for serien vil bli lagt ut på BBCs sider i morgen tidlig klokken 8 (9 norsk tid)! Kilde ...og den ser slik ut. Merk at Doctor Who og DW er ikke i den samme logoen, men to separate logoer. Jeg liker den kjempegodt, spesielt den "Tardis-logoen". Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Logoen var grei nok den, men vet ikke helt hva jeg egentlig synes. Dette er nok enda en av de tingene som trenger litt tilvenning fra min side. Så mange forandringer... Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Haha, ja det er utrolig mange forandringer for tiden. Men forandring er jo en del av Doctor Who, det er det som holder det gående. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 jaja får vel se dette barnslige greien til vi får mer Dr Who/Torchwood. Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) jaja får vel se dette barnslige greien til vi får mer Dr Who/Torchwood. Sarah Jane Adventures? Hm, jeg trodde det samme om det før jeg begynte å se det (og eneste grunnen for at jeg gjorde det var fordi Lethbridge Stewart var med i en episode og fordi jeg visste Doktoren skulle være med senere) Men jeg ble positivt overrasket når jeg så SJA, det er egentlig verdt å se bare pga. alle referansene til både klassiske og nye Who, og til tross for at noen av plottene er litt "barnslige", er det en veldig bra serie. Edit: Noe jeg glemte å nevne tidligere, men det virker som om Moffat har den samme forkjærligheten for anagrammer som RTD hadde. Prøv å få noe ut av Leadworth (landsbyen den første episoden i sesong 5 tar sted i). Endret 9. oktober 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 jaja får vel se dette barnslige greien til vi får mer Dr Who/Torchwood. Sarah Jane Adventures? Hm, jeg trodde det samme om det før jeg begynte å se det (og eneste grunnen for at jeg gjorde det var fordi Lethbridge Stewart var med i en episode og fordi jeg visste Doktoren skulle være med senere) Men jeg ble positivt overrasket når jeg så SJA, det er egentlig verdt å se bare pga. alle referansene til både klassiske og nye Who, og til tross for at noen av plottene er litt "barnslige", er det en veldig bra serie. Edit: Noe jeg glemte å nevne tidligere, men det virker som om Moffat har den samme forkjærligheten for anagrammer som RTD hadde. Prøv å få noe ut av Leadworth (landsbyen den første episoden i sesong 5 tar sted i). Det er Dr Who for barn! Jeg har sett alt som har kommet ja, men er ikke det første jeg ser av usette ting for å si det sånn... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Bare litt over en uke igjen nå! ^^ Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Torchwood sesong 4 er blitt bekreftet! Kilde Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Så hva syntes folket om "The Waters of Mars"? Lenke til kommentar
Baron Baron Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Så hva syntes folket om "The Waters of Mars"? Wow. Wow. Wow. Wow. Jeg så den to ganger på rad. En gang alene, og en gang med søsteren min. IMO er det absolutt den beste episoden på lenge. De siste 20 minuttene av episoden satt jeg med 1000 hjerteslag i minuttet, jeg aner ikke hvorfor. Om det var lykken fra en ny Doctor Who-episode, eller om det rett og slett var selve handlingen. Og slutten, når Doktoren hadde samtalen med Adelaide, det var virkelig sjokkerende. David Tennant hadde sagt at vi ville se Doktoren som vi aldri hadde sett han, men jeg hadde ikke forventet dette. Og "The laws of time are mine, and they will obey me!!" Jeg fikk frysninger når han sa det. Det var skremmende, men det gjorde episoden utrolig bra. Selve Flood-zombiene var også fantastiske, og noen av de skumleste Who-monstrene. Etter episoden satt jeg igjen med en følelse jeg aldri har hatt etter å ha sett en serie/film/whatever. Og traileren til End of Time tyder på at det ikke blir så overdrevet stort som f.eks. Journey's End var, dette gjorde meg glad. Endret 16. november 2009 av Baron Baron Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 The Waters of Mars var Awesome! RTD liker virkelig å vri om på heltene våre. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ingen her som har sett The End of Time del 1 da? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har. Skal se The End of time del 2 snart nå. Gleder meg. Og gruer meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå