Gå til innhold

Tråden for Doctor Who og andre "who" relaterte emner...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:grumpy::grumpy::grumpy:

Da har jeg sett første episode av Children of Earth, og jeg synes den var helt fantastisk!

Hadde en bra blanding av morsomme, spennende og interessante scener, uten at jeg skal røpe noe mer.

Har du sett hele nå?

Og er du like sjokka som meg?

Jeg vil bare grine å håpe på at det var et mareritt og at de virkelige episodene kommer snart?

Lenke til kommentar

Jeg kan love deg at vist du ser på kan du ikke stoppe. Og vist du liker Janto(Jack og Ianto) like godt som meg vil dette være et mareritt,,,,

Jeg er ei jente som er hetro men jeg synes at Janto er noe av det mest sexyeste paret jeg har sett på lenge.

Lurer faktisk på om jeg skal sende kaffe til sjefen for denne mareritt miniserien sånn at han skjønner litt, jeg har ikke skjønt hvordan jeg setter ting i spoilertag enda. Har lett, men jeg er kansje ikke så smart når det gjelder dette.

Å snakke/chatte på forum er veldig nytt for meg( pleas gi meg noe tips)

Sorry vist jeg spoiler eller gir noen noen hint om hva som skjer..

Jeg vil bare grine.... Faktisk så har jeg gjort det.

Men Jack skal vist dukke opp i Dr Who, håper han fikser noe... Håper dette ikke er en spoiler for noen, det er annosert allerede...

Klemz til alle Whofans

Endret av nbruker
Lenke til kommentar
:grumpy::grumpy::grumpy:
Da har jeg sett første episode av Children of Earth, og jeg synes den var helt fantastisk!

Hadde en bra blanding av morsomme, spennende og interessante scener, uten at jeg skal røpe noe mer.

Har du sett hele nå?

Og er du like sjokka som meg?

Jeg vil bare grine å håpe på at det var et mareritt og at de virkelige episodene kommer snart?

Så det ferdig på lørdag, og, ja :p

Jeg gren faktisk da Ianto døde, og jeg griner aldri til slike ting. Likevel er jeg glad for at manusforfatterene ikke slo til med reset-knappen slik at alt ble som før igjen. Dessuten var ikke Iantos død veldig typisk heller, den virket nærmest meningsløs, han gjorde ikke noe heroisk før han døde, noe som var litt unormalt, men jeg syntes det fungerte veldig bra. Men det hele ble nesten bygd opp til det, hvis du hørte på hørespillene som gikk på BBC radio 4 dagene i forveien, med Ianto's tale til Jack som ligger i koma osv. Og hele den greia med at de nå er et par, og det virker som Jack gir litt faen.

Og at Jack stakk av, det skjønner jeg godt, at Ianto dør og at han dagen etter må drepe barnebarnet sitt kan nok sitte lenge. Synes også skuespillerprestasjonene til de tidligere medlemmene hadde forbedret seg veldig.

Og birollene kunne ikke vært spilt bedre, spesielt Peter Capaldi som John Frobisher som gjorde en fremragende fremføring, og scenen der han dreper familien sin var etter min mening en av de sterkeste.

Jack kommer som du sa tilbake til jul i Doctor Who, så vi har nok ikke sett det siste av han!

Children of Earth er rett og slett noe av det beste jeg har sett på TV, og gruser flere Doctor Who episoder fra både den nye og klassiske serien. Sommerens høydepunkt, definitivt.

Lenke til kommentar

Er helt enig at dette er noe av det beste som har vært på tv på det jeg kan huske. Journey's End i Dr Who må vel være det nærmeste. (Gråt som en unge av den også)

Håper bare ratingen er bra nok (og det burde den være) til en sesong til. Selv om jeg virkelig kommer til å savne visse ting.

Pokker at jeg ikke finner ut av hvordan jeg setter inn spoilertag.

Kan noen hjelpe meg med det???

Lenke til kommentar

Grunnet ferie har jeg enda ikke fått sett Children of Earth selv, men gleder meg veldig. Greide selvfølgelig å åpne spoileren litt opp på siden, så nå gruer jeg meg litt også.

(spoiler) litt tekst (/spoiler) og hvis du bytter ut () med [] blir det slik

litt tekst

Lenke til kommentar

Takk Ehtram for hjelpen.

Baron du skriver: ]hvis du hørte på hørespillene som gikk på BBC radio 4 dagene i forveien. Hvor søren fant du det? Jeg har prøvd å finne disse hørespillene men har ikke lykkes.

Og det med at Iantos død var meningløs er jeg helt enig i, det var ikke noe poeng i det. Jack kunne dratt på slutten pga av drapet på sønnesønnen, vist det var det som måtte skje siden han da skal være med i Dr Who.

Lenke til kommentar
Takk Ehtram for hjelpen.

Baron du skriver: hvis du hørte på hørespillene som gikk på BBC radio 4 dagene i forveien. Hvor søren fant du det? Jeg har prøvd å finne disse hørespillene men har ikke lykkes.

De lå på sidene like etter, og til tross for at det sto UK only var de faktisk nedlastbare worldwide en stund.

De ligger der ikke nå uansett, men du finner sikkert noe om du googler det, og om du ikke finner noe da heller er alle hørespillene lagt ut på Youtube.

Lenke til kommentar

Hva vil skje med torchwood etter at jack har hooked up med the doctor tro? Vil det være jack, gwen og reese?

I don't like where this is heading. Til og med hub'en er borte. Har de tenkte å snu hele serien på hodet, eller bare vrake den?!??

Lenke til kommentar

Hey, første bildet med Matt Smith og Karen Gillan med kostymene ble lagt ut i dag:

[uNSET].jpg?imgmax=800

Amy Pond er også det fulle navnet til Karen Gillans karakter, som også ble offentliggjort i dag.

Selv liker jeg Doktorens nye kostyme veldig godt, det minner litt om Patrick Troughtons, men er samtidig ganske unikt.

Link

Og større bilder

her

her

her

og her

Edit: In other news kan jeg meddele at

Den nye TARDISen ser slik ut

Og at Amy Pond er den vakreste kompanjongen Doktoren noen gang har hatt.

Jeg gidder ikke å laste opp alle bildene jeg har fra settet, men dere finner sikkert noe hvis dere føler for å lete rundt.

Endret av Baron Baron
Lenke til kommentar

Hallo!

Endelig! Norske Doctor Who-/Torchwood-fans! :D

Jeg digger begge seriene. Hvor ser dere episodene? Torchwood går for tiden på BBC Entertainment. Doctor Who er litt av og på der i tillegg er det jo mye på nettet.

Jeg regner med at noen av dere så Planet of the Dead, påskespesialen? Det er jo heftige diskusjoner om hvem Carmen kan ha refert til da hun sa "He will knock four times". Hva tror dere? The Master (John Simm er jo sett på settet, men hvem vet? Dum-dum-dum-dum, the master's drumbeat), Midnight-monsteret, som som kjent banket fire ganger, men kanskje bare fordi The Doctor gjorde det. I tillegg kan det jo hende at det bare kan overleve på planeten Midnight under de forholdene som er der.

Hva tror dere? Veldig interessert i å høre deres teorier om sesongavslutningen og siste sesong for David Tennant. :)

Lenke til kommentar

Min teori er at noen slår David 4 ganger i hode slik han skjønner at han ikke kan forlate rollen sin :dribble: . Hvertfall ikke til en som er ikke doktor.

Jeg mener "Doctor? Doctor Who? Nå blir det Doctor? But you are so young!"

Men man får vel håpe at han gror/vokser inn i rollen.

Avslutting kommer til å bli fantastisk (for å bruke den 9`th doktoren ord)

Noen som har noen nyheter om hva som skjer med Torcwhood? Har det gått noen rykter om det blir ny sesong?

Lenke til kommentar
Min teori er at noen slår David 4 ganger i hode slik han skjønner at han ikke kan forlate rollen sin :dribble: . Hvertfall ikke til en som er ikke doktor.

Jeg mener "Doctor? Doctor Who? Nå blir det Doctor? But you are so young!"

Men man får vel håpe at han gror/vokser inn i rollen.

Avslutting kommer til å bli fantastisk (for å bruke den 9`th doktoren ord)

Noen som har noen nyheter om hva som skjer med Torcwhood? Har det gått noen rykter om det blir ny sesong?

Det ser ganske lyst ut for en ny sesong nå. Til tross for at det kanskje ikke virket slik på slutten av COE, var jo ratingsene skyhøye og i intervjuer prater både RTD og John Barrowman om en fjerde sesong som om det er noe som kommer til å skje. RTD sa selv i et intervju jeg leste at han godt kunne si de 4-5 første scenene i den fjerde sesongen, siden ideene hadde bare strømmet til tidligere.

Lenke til kommentar

RIVER SONG! GAHHHH!

Allerede nå begynner brikkene å falle på plass (eller ikke...?)

"kjente doktoren når han var mange år yngre." ...hehehe. Genialt.

Og jeg er helt enig i at kostymen er genial! Kjolen var kanskje litt for overarbeidet versjon av tidligere travelers. Men tardisen fra bildet som var postet var horribel!! Nymalt?! Nei fy og spy!

Lenke til kommentar

De har gått tilbake til en versjon som er mer rettferdig mot originalen, og jeg er helt enig. Eller kanskje jeg bare har blitt for godt vant med den med "feile vinduer". Uansett, dette at River Song kommer tilbake liker jeg ikke i det hele tatt, hadde aldri helt sansen for den karakteren. Pluss at det blir helt feil at Doctoren liksom skal ha en "kone". Når det kommer til Matt Smith sitt nye antrekk er jeg ikke helt sikker på hva jeg mener, men det går seg nok til det også.

Edit: Det ser ut til at det vil bli en fjerde sesong av Torchwood. :D

http://www.comicmix.com/news/2009/07/25/ex...-season-by-bbc/

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...