Notatblokk Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ser du på det som et nederlag å oppsøke hjelp da? Er jo bedre å ta det ved roten enn å vente til problemet har festet seg skikkelig. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Ser du på det som et nederlag å oppsøke hjelp da? Er jo bedre å ta det ved roten enn å vente til problemet har festet seg skikkelig. Jeg må jo innrømme at jeg ser på det som et nederlag ja, får jo følelsen av at jeg ikke kan ta meg av og oppdra min egen hund. Men jeg skal selvsagt oppsøke hjelp fordi jeg tror det er det som er best for han nå, og hans velvære går LANGT forran min "stolthet" og selvfølelse. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ingen er fødte eksperter Jeg har drevet med hund i maange år og har ofte spurt om tips og triks det siste året. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Skjønner tanken som gjør det til et personlig nederlag Go1den3ye, men du kan strengt tatt ikke så mye for ting som kan følge med din hund via arv og opplevelser hos oppdretter/valpekull. Vi kan alle ta oss i ting man burde kunne gjort bedre, og noen vil sikkert påstå at man ikke har "peiling" siden man møter slike problem. Men de som gjør det har gjerne aldri opplevd slikt, og det blir derfor enkelt for disse å si slik. Synes du virker som en oppegående person som setter din hund foran alt, og det er ingen grunn til å ta det personlig at hunden ikke reagerer alltid slik man ønsker. Tror nok mange gjør eller har gjort det samme, men fortsett å jobb, så skal du se belønningen komme til slutt. (og da kan du være sikker på at det er din jobb som ligger til grunn) Endret 3. mai 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg tviler på at innkallelse er noe som ligger i linjene Tror de fleste mistet ørene i perioder. Min lekte med en dogo canario valp her i dag. De var et stykke unna oss så jeg klappet og rope komkom med min ivrigste stemme. Diesel snudde på flekken, mens Maika reagerte ikke samme hvor mye jeg plystret og stod på. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Jeg tviler på at innkallelse er noe som ligger i linjene Tror de fleste mistet ørene i perioder. Min lekte med en dogo canario valp her i dag. De var et stykke unna oss så jeg klappet og rope komkom med min ivrigste stemme. Diesel snudde på flekken, mens Maika reagerte ikke samme hvor mye jeg plystret og stod på. Nå tenkte jeg vel mer på den aggresive adferden enn på å sitte/komme på kommando jeg da. Endret 3. mai 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 haha. jeg trodde det var en annen tråd min feil. det er på øynene man først blir blind sier de Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 http://www.canis.no/innlegg.php?nr=71105&start=1 Her er vel noen med akkurat samme problem som trådstarter? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 åh, bra greit å høre hva andre har gjort. har gått en liten stund nå uten noen form for bråk så virker som ignorering og gå i buret var riktig vei å gå, men skjer det flere episoder søker jeg nok profesjonell hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå