mintman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kjører en del 4x4 intervaller på sykkel. Jeg liker å kjøre disse intervallene i bakke, da jeg enklere kontrollerer intensiteten. Her skal pausene være aktive, men det er ikke lett å få til når man sykler bakker. Vil det være nok å kjøre nedover bakken under den aktive pausen å prøve og holde beina i gang for å få vasket ut laktaten? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du kan jo starte lenger opp i bakken, så du får syklet et minutt rolig oppover før hvert drag. Start fra samme punkt, så får du kontrollert om avlagt distanse står i stil med puls og opplevd intensitet på hvert drag. Lenke til kommentar
Ingar1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hei. Det kjerts skriver er ikke dumt. Får man et minutt i mote før man starter draget, vil utgangspunktet før neste drag være mer gunstig pga lavere laktat verdier enn om man bare skulle kjørt nedover i hele pausen. Mvh Ingar www.athletlinks.com Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Med laktat mener dere melkesyre? Og hva menes med mote og drag? Er det snakk om pause og hardkjør? Bare lurer Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Med laktat mener dere melkesyre? Og hva menes med mote og drag? Er det snakk om pause og hardkjør? Bare lurer Se på denne siden. Der det står om 4x4 intervall. Endret 3. mai 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Se på denne siden. Der det står om 4x4 intervall. Intressant lesing. Ser det er på tide å modifisere intervalltreningen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå