OCSpro Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva er CL? Og har det noe å si når etter hvilket mb eller cpu? Skal kjøpe en celeron 2gb... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Og har det noe å si når etter hvilket mb eller cpu? Skal kjøpe en celeron 2gb... ehh.. vanskelig og se hvor du vil Hva er CL? mener du CAS Latency? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Regner med det er RAM du snakker om? CS står vel får cas latency (korrekt meg hvis jeg er gal). Jo mindre, jo bedre. Det har ikke noe å si for kompatibiliteten til annen hardware. Lenke til kommentar
idander Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er ikke skråsikker på dette så rett meg om det er feil, men: Cas Latency står for hvor mange klokkesykler data må ligge på bussen for at maskinen kan være sikker på at korrekte data kan leses ut fra bussen. Med DDR minne leses data fra minnet både på oppadgående og nedadgående klokkesykel, derfor kan den være 2,5. Som nevnt ovenfor, jo mindre jo bedre. mvh, Idar Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 ops sry.. Ja det er RAM, og nyere og kjappere RAM har CL 2.5... Men i den testen på Tom's Hardware brukte de CL 2 Lurte på om det har noe å si... Leter etter beste pc3200, skal klokke jævelen Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 selv om brikker er oppgitt i cl2.5 kan de som regel kjøres på cl2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå