Fromage Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sliter litt med å finne sp1 til norsk vista 64 bit. Får ikke innstallert den vanlige som ble gitt ut i forrige uke. Er den kommet på norsk enda? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg har norsk vista (engelsk språkpakke da) 64bit, og den installerte seg selv med windows update for et par uker siden eller no. Endret 28. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har norsk vista (engelsk språkpakke da) 64bit, og den installerte seg selv med windows update for et par uker siden eller no. Funker Vista fint nå? Hva er fikset og hva er enda feil/nye feil? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har norsk vista (engelsk språkpakke da) 64bit, og den installerte seg selv med windows update for et par uker siden eller no. Funker Vista fint nå? Hva er fikset og hva er enda feil/nye feil? For min del fungerte det fjellstabilt og uten noen problemer i det hele tatt før SP1 også. Det jeg merket tydelig var mye raskere kopiering/flytting av filer. Men ellers har min Vista altså fungert uten problemer siden jeg kjøpte det for et halvt år siden. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ok, takk for svar Tenker på ny PC etterhvert (til konfen), og vurderer Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå