rono Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har en mondeo 98'. Noen som vet om det er mulig og ettermontere aircondition ? Det er takluke på min istedet for , den finnes originalt også med a/c. Det er sikkert veldig dyrt.. Går kanskje an å kjøpe hos høggern? Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Svinedyrt og veldig mye jobb. Kjøp heller en bil med original AC. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hør med Ford, dog så tviler jeg på at bilen er klargjort for AC med ledninger o.l på plass. Japanerne og andre fra den delen av verden pleier og ha klargjorte biler og man kjøper ett komplett orginalt AC-sett og plugger det på. Har du en klin lik delebil med AC så kan du kanskje få det til med brukte deler, dog fryktelig mye jobb hvis bilen ikke er klargjort fra fabrikk så du må legge opp elnettet selv. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Du kan regne med at det koster mellom 30.000 og 40.000 å få det på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg sjekket dette for min Astra for noen år siden, og det var 5-sifret med god margin, ja... Kjører fortsatt uten. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Som folk sier her; AC er som regel et fuckings system, og det er mye jobb å ettermontere det. Både med tanke på rør og elektrisitet, og å få tak i delebil etc. Lenke til kommentar
rono Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Overlever vel uten da. takk for svar Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Du kan jo ringe og høre http://www.bilklima.no/velkommen.html , men det er nok ganske dyrt. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hør med ford hva de skal ha for det. Hadde en Mitsubishi Galant(2000 mod) for en stund siden, i den ble det ettermontert AC før jeg fikk den. Det kom på 18000 ferdig montert, men elektronikken lå klar fra fabrikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå