andershogas Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 «Mo i Rana på ett minutt» av Anders Høgås PÅ SVART «Mo i Rana på ett minutt.» (OFF) «Vi har..» EXT. HAVMANNEN – DAG (OFF) «..én havmann.. EXT. ELIN NILSENS HUS – DAG Elin Nilsen gnir på skiene sine. (OFF) «..Elin Nilsen..» EXT. UNGDOMMENS HUS – DAG (OFF) «..Ungdommens hus..» BILDE AV TROND SOLLIED (OFF) «..vi hadde Trond Sollied..» EXT. POLARSIRKELEN – DAG (OFF) «..vi har såvidt polarsirkelen..» EXT. BI BODØ – DAG (OFF) «..vi har ikke egen høyskole..» EXT. FLYPLASSEN – DAG (OFF) «..Eller storflyplass..» EXT. JERNVERKET – DAG (OFF) «..Men vi har jernverk..» EXT. UNGDOMMENS HUS – DAG (OFF) «Nei, nei! Det er sagt.» EXT. JERNVERKET - DAG (OFF) «..Og.. øhh..» EXT. HAVMANNEN – DAG (OFF) «Har jeg sagt havmannen?» PÅ SVART «Mo i Rana på ett minutt er 45 sekunder for mye.» SLUTT. (Håper på å få tilbakemeldinger på hva folk synes om dette filmmanuset, gjerne fra folk som er lokalkjent i Mo i Rana) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 PÅ SVART«Mo i Rana på ett minutt er 45 sekunder for mye.» Haha, så sant, så sant Vi har dog litt flere ting å skryte av på Mo: Ytteren, Tag, Statens innkrevningssentral, Ytteren og, uhh, Ytteren. Lenke til kommentar
andershogas Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Ha-ha, Ole_Gunnar. Regner med du kommer fra ytteren dog er vel det på størrelse med Skonseng. Når det gjelder Statens Innkrevingssentral er jeg som sosialliberal miljøpolitiker like stolt over å ha det som jeg er over å ha et forurensende jernverk. Men takk for kommentar : ) Lenke til kommentar
Olepetterlarsen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 heaheha...jah, dette var da kreativt:P mye som er sant her jah! menne vi må ikke glemme vinmonopolet på bunnpris i langneset og.....ææhh hmm.. har vi noe mer egentlig? Lenke til kommentar
andershogas Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Vi har ikke noe å vise fram, det er liksom hele poenget med manuset ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå