GlenDronach Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Heisann.Tenkte å høre litt med dere om det er verd å vente på at Seriel-ATA gjør sitt inntog??Vet jo at utviklingen av pc`er går i et f***s tempo,men er Seriel-ATA et av punktene som blir et "must" snart?? Takker for svar... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er hk og hardisker som er s-ata Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er ikke noe vits å vente. Det er alltid noe nytt rundt hjørnet. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er ikke noe vits å vente. Det er alltid noe nytt rundt hjørnet. Sant det!! Lenke til kommentar
GlenDronach Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Vel,ser nå at Asus A7N8X DeLuxe støtter s-ata og at Seagate har en hd som ser ok ut og også støtter den så da blir det kjøp nå allikevel. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 2004 ser ut til å bli det store året for nye duppeditter for pc... Intels socket T og pci-ekspress , men når det kommer ut vil det sannsynligvis koste... Regner med 2005 som et godt år å kjøpe pc i, da er s-ata og ddr2 godt utbredt ville ne tro og "billig" :wink: men det er jo to år til...... :-? litt opp til deg, som sagt så: Det er alltid noe nytt rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Dette tror eg blir et intresant hovedkort: ASUS P4C800 : Støtter Socket 478 prosessorer med 400/533/800 FSB Hyper-Threading-støtte Basert på i875P brikkesettet, Canterwood MCH (nordside) og ICH5R I/O-controller (sørside) 4 DIMM slotter for opptil 4 GB PC2100, PC2700 eller PC3200 DDR SDRAM minne Dobbelkanal minnebuss (minnemoduler bør være identiske og installeres i par) 5 PCI-slotter og 1 AGP Pro 8x slott 2-kanals ATA-100/66/33 integrert kontroller Serial ATA-150/ATA-133 kontroller fra Promise, støtter en Serial ATA port og en ATA-133 port. ICH5R ser ut til å søtte 2 Serial ATA-150 porter med RAID. I tillegg kan man som opsjon få kortet med en ekstra Promise-kontroller for et ekstra par Serial ATA-150 porter Opp til 8 USB 2.0 porter FireWire (IEEE1394) støtte 10/100/1000 Mbit/s Ethernet adapter fra Broadcom Støtter ASUS’ Wireless Kit 6-kanals lydløsning Så er bra eg vente litt, og så kjøper eg pc3700 DDR466 ram. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja var bra det Er du nøtt til å vise de signaturen din hele tiden?! Hvorfor i h****** har du quota det og såurt om noe helt annet? Men så til saken, nop må ikke det, men gidder ikk trykke på den boksen hver gang jeg skal vise/ikke vise siggen derfor har jeg den på hver gang. Dessuten er dette helt off-topic Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 jeg hadde ikke kjøpt ny pc akkurat nå, masse nytt som er på tur, mye mer enn vanlig vil jeg si. Rammen er i konstant hastighets utvikling, det finnes foreløpig ikkeno hovedkort som takler den raskeste rammen, så her vil det også bli forandringer i nær framtid.Raskere harddisker er på vei.PCI X/Xpress kommer snart, Massevis av nye skjermkort er på vei. vanligvis er det ingen vits i å vente, men jeg tror det er dumt å gjøre store oppgraderinger akkurat nå, det kommer til å bli utdater veldig fort, og dermed også ha liten bruktverdi. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja var bra det Er du nøtt til å vise de signaturen din hele tiden?! Hvorfor i h****** har du quota det og såurt om noe helt annet? Men så til saken, nop må ikke det, men gidder ikk trykke på den boksen hver gang jeg skal vise/ikke vise siggen derfor har jeg den på hver gang. Dessuten er dette helt off-topic what??? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 what??? Du deleta den posten FORT ja.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hva er det du snakker om?? Uansett dette er offtopic... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hva er det du snakker om?? Uansett dette er offtopic... Ehh Er du nøtt til å vise de signaturen din hele tiden?! er det jeg snakker om... og du hermer Dessuten er dette helt off-topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå