Patrol_33 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) 34 tror jeg Patrol_33 Tromsø. Bra at du tar ansvar Simen Edit rettet ti 34. Endret 28. april 2008 av Patrol_33 Lenke til kommentar
M.H Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) M.H, Kåfjord signerer denne. Selvfølgelig må JP til Tromsø. Endret 28. april 2008 av M.H Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Kanskje litt meningsløst men... Thor Håkonsen, Karmøy Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Selv om jeg nok ikke blir det man kan kalle stamkunde (mildt sagt) i en JP sjappe i Tromsø, har jeg tro på at der må være marked for en liten fileal der oppe. Nå er det vel ikke noen stor sak for folk oppe i nord å kjøre en 20-30 mil for lørdagshandelen - så nedslagsområdet bør være bra stort. JP har fått alle mine dSLR-kroner lagt igjen i Norge (10d+30d), så et slag for utvideles av kjeden fra ragamuffin (S&Fj) her (så lenge det betyr fortsatt nice price i nettbutikken deres ) Lenke til kommentar
fryseboks Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 fryseboks,i nærheten av snowmanland international airport aka bardufoss(<- slå den^^) Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 What a day, just some hours ago, we have finally finally found and subscribed to our new shop in Haugesund and now I start up the PC and read all these smashing comments. This is really amazing support and extremely motivating for us, tusend hjertelik takk! Stephan from Stavanger Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) JPstoney: Trenger dere noen til å jobbe i butikken deres hvis den kommer opp i Tromsø? Endret 28. april 2008 av Madusius Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 JPstoney: Trenger dere noen til å jobbe i butikken deres hvis den kommer opp i Tromsø? Hei Madusius, vi trenger ikke bare "noen", men en komplett team! Intil nå, så har vi bare en friwillig fra Trondheim som vil gjerne jobbe "up there". So vi trenger butikksjef, assisterende butikksjef, en på fulltid og noen deltid/extrahjelper. Men kanske som vi må bestille møbler først? :-) Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 JPstoney: Trenger dere noen til å jobbe i butikken deres hvis den kommer opp i Tromsø? Hei Madusius, vi trenger ikke bare "noen", men en komplett team! Intil nå, så har vi bare en friwillig fra Trondheim som vil gjerne jobbe "up there". So vi trenger butikksjef, assisterende butikksjef, en på fulltid og noen deltid/extrahjelper. Men kanske som vi må bestille møbler først? :-) Hehe, ja, kan være en god idé det ja Hadde vært interessant å jobbe i en fotobutikk. Holder på med ingeniørstudier nå, så hadde vært genialt med en deltidsjobb i en fotobutikk. Men som du sier ja, møbler først Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Men kanske som vi må bestille møbler først? :-)Ja, regner med det er det første du gjør i dag ;-) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 What a day, just some hours ago, we have finally finally found and subscribed to our new shop in Haugesund and now I start up the PC and read all these smashing comments. This is really amazing support and extremely motivating for us, tusend hjertelik takk! Ingen årsak ;-) Jeg tror både dere og butikken jeg jobber i vil ha godt av at dere starter opp i Tromsø, konkurranse er sunt. Nå har ikke jeg jobbet samtidig med at det var så mange andre fotobutikker i byen, men jeg har ikke følelsen av at det er andre fotobutikker som er den store trusselen, det er den økte Internet-handelen... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hva er det med folk å ikke lese pm'ene? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg kan gost skrive på jeg Per Trygve fra Trondheim Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 38 tror jeg, JAMM Kirkenes/Tromsø Lenke til kommentar
salomo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) #39 her, bor i sentrum, Vestregata. Endret 2. mai 2008 av C.Ronaldo Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gikk ikke så fort nå... Helt riktig... kanske som vi må tenke på 50m2 istendenfor 100m2? :-) Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) 40. Kaamilla, Bergen, men besøker Tromsø med jevne mellomrom, så jeg kommer til å stikke innom en eventuell JP der oppe. Endret 5. mai 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 41. olopolo, Kongsberg (pytt pytt, noen mil, et par fjell og noen trær stopper ikke en hardhaus fra Østlandet og dra nordover til "asia", lenge leve JapanPhoto i Nord) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 99 Mr. Olsen! Nei, faen var ikke kommet lengre enn til 41 nei. Huff... Tror dere må en tur ut på gata å sanke stemmer jeg, evt innom HW å reklamere. (Jeg teller ikke som en stemme, har bare en sykelig trang til å være en smule OT (On Topic, eh, nei, Off Topic ja) og påpeke at ting går litt for tregt, og at man med denne farten vil se JP konkurs før det kommer til Tromsø ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå